مظلومیت همیشگی محیط‌بانان  حق بر زمین مانده محیط‌بان راوری

مظلومیت همیشگی محیط‌بانان حق بر زمین مانده محیط‌بان راوری

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمان ،  ۱۵ مرداد سال۹۷ علی خواجویی مامور اداره حفاظت محیط زیست شهرستان راور ضمن درگیری با یک شکارچی متخلف که تفنگ غیر مجاز داشته، در کوه های راور به شهادت می رسد.

شاکری مدیرکل حفاظت محیط زیست گفت: بعد از گذشت بیش از یک سال و نیم، شهادت علی خواجویی محیط بان راوری هنوز تایید نشده است.

شاکری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان ضمن ابراز نگرانی از عدم تعیین تکلیف و محرز نشدن شهادت این محیط بان توسط بنیاد شهید،  گفت: این محیط بان مورد اصابت مستقیم گلوله یک متخلف زیست محیطی قرار گرفته اما بعد از گذشت یک سال و نیم هنوز شهادت این محیط بان تایید نشده و خانواده او موفق به دریافت حقوق خود از بنیاد شهید نشده اند.

شاکری یاد آوری کرد که علاوه بر عدم تعیین تکلیف وضعیت محیط بان شهید، به دلیل اشکالاتی که سازمان تامین اجتماعی مطرح کرده سازمان محیط زیست مجبور به قطع حقوق این شهید نیز شده است و اکنون خانواده این محیط بان با مشکلات جدی روبرو هستند.

شاکری با یادآوری این نکته که علی خواجویی سه فرزند دارد، می گوید: با توجه به نزدیکی شب عید و مشکلات اقنصادی، این خانواده از حداقل های حمایتی برخوردار نیستند و این موضوع سازمان محیط زیست را نگران کرده است.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات