گزارش اقدامات کنترل شیوع ویروس کرونا

گزارش اقدامات کنترل شیوع ویروس کرونا

مدیر دفتر مدیریت بحران، پدافند غیر عامل و HSE شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: برای مقابله با ویروس کرونا این دفتر اقدامات مقابله ای را در دو حوزه مدیریتی و عملیاتی در شرکت انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ سعید برادران بیان کرد: در پی شیوع ویروس کرونا دفتر مدیریت بحران، پدافند غیر عامل و HSE با رصد شرایط اقدامات و مکاتبات درون سازمانی را آغاز و با سازمان دهی و پیگیری های میدانی و هماهنگی همه واحدهای مسئول، مقابله با این ویروس را در دستور کار قرار داد.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسه کمیته منطقه ای مدیریت بحران صنعت برق خوزستان، برگزاری جلسه اضطراری با واحدهای عملیاتی شرکت، لغو کلیه سمینارها، همایش ها، دوره های آموزشی، ماموریت ها و جلسات غیر ضروری و تهیه دستورالعمل مبارزه با کرونا و ارسال به واحد ها از جمله اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا بوده است.

مدیر دفتر مدیریت بحران، پدافند غیر عامل و HSE شرکت برق منطقه ای خوزستان، سنجش و کنترل دمای بدن همکاران و ارباب رجوع در محل ورودی شرکت، رصد و جلوگیری از حضور افراد مشکوک به ویروس در محل کار، جایگزینی دستگاه های اثر انگشت با دستگاه های چهره نگار حضور و غیاب، تهیه و نصب محلول ضد عفونی کننده در مکان های مختلف شرکت و تهیه و توزیع مواد ضد عفونی کننده، دستکش و ماسک در بین پرسنل را دیگر اقدامات انجام شده معرفی کرد.

برادران ادامه داد: ضد عفونی کردن ساختمان های اداری و اتاق ها، ضد عفونی کردن محوطه ساختمان های شرکت، ضد عفونی کردن همه خودروهای شرکتی و استیجاری و اطلاع رسانی های لازم از طریق پورتال شرکت و نصب بنر و پوستر نیز برای مقابله با ویروس کرونا انجام شده است.

وی تاکید کرد: اقدامات انجام شده حاصل همکاری همه مدیران و واحدهای شرکت بوده است و این اقدامات تا پایان ویروس کرونا و اعلام شرایط عادی، ادامه خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات