گزارش اقدامات کنترل شیوع ویروس کرونا

گزارش اقدامات کنترل شیوع ویروس کرونا

مدیر دفتر مدیریت بحران، پدافند غیر عامل و HSE شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: برای مقابله با ویروس کرونا این دفتر اقدامات مقابله ای را در دو حوزه مدیریتی و عملیاتی در شرکت انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ سعید برادران بیان کرد: در پی شیوع ویروس کرونا دفتر مدیریت بحران، پدافند غیر عامل و HSE با رصد شرایط اقدامات و مکاتبات درون سازمانی را آغاز و با سازمان دهی و پیگیری های میدانی و هماهنگی همه واحدهای مسئول، مقابله با این ویروس را در دستور کار قرار داد.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسه کمیته منطقه ای مدیریت بحران صنعت برق خوزستان، برگزاری جلسه اضطراری با واحدهای عملیاتی شرکت، لغو کلیه سمینارها، همایش ها، دوره های آموزشی، ماموریت ها و جلسات غیر ضروری و تهیه دستورالعمل مبارزه با کرونا و ارسال به واحد ها از جمله اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا بوده است.

مدیر دفتر مدیریت بحران، پدافند غیر عامل و HSE شرکت برق منطقه ای خوزستان، سنجش و کنترل دمای بدن همکاران و ارباب رجوع در محل ورودی شرکت، رصد و جلوگیری از حضور افراد مشکوک به ویروس در محل کار، جایگزینی دستگاه های اثر انگشت با دستگاه های چهره نگار حضور و غیاب، تهیه و نصب محلول ضد عفونی کننده در مکان های مختلف شرکت و تهیه و توزیع مواد ضد عفونی کننده، دستکش و ماسک در بین پرسنل را دیگر اقدامات انجام شده معرفی کرد.

برادران ادامه داد: ضد عفونی کردن ساختمان های اداری و اتاق ها، ضد عفونی کردن محوطه ساختمان های شرکت، ضد عفونی کردن همه خودروهای شرکتی و استیجاری و اطلاع رسانی های لازم از طریق پورتال شرکت و نصب بنر و پوستر نیز برای مقابله با ویروس کرونا انجام شده است.

وی تاکید کرد: اقدامات انجام شده حاصل همکاری همه مدیران و واحدهای شرکت بوده است و این اقدامات تا پایان ویروس کرونا و اعلام شرایط عادی، ادامه خواهد داشت.

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان

    شرکت مدیریت تولید برق نیروگاههای سیستان و بلوچستان یک شرکت در شهر زاهدان می باشد

      نظرات