ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی ساخت مسکن در استان اصفهان

ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی ساخت مسکن در استان اصفهان

اطلاعیه
ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی ساخت مسکن در استان اصفهان

به اطلاع هم استانی های عزیز میرساند؛ طبق اطلاعیه وزارت راه وشهرسازی، ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی ساخت مسکن از روز شنبه 17 اسفند ماه و از طریق مراجعه به سایت tem.mrud.ir آغاز خواهد شد.
علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه وشهرسازی استان در این باره گفت: بنا بر اعلام وزارت راه وشهرسازی، این مرحله از ثبت نام با مرحله اول متفاوت است، در مرحله اول، ثبت نام بر اساس ظرفیت انجام می‌شد و به محض آنکه ظرفیت تکمیل می‌شد، سایت به صورت کامل بسته می‌شد، اما در مرحله دوم، ثبت نام از 10 صبح تا ساعت ۱۲ روز بعد ادامه خواهد داشت و در طی این دو روز متقاضیان برای ثبت نام فرصت دارند.
وی افزود: بعد از ۲ روز و بر اساس ظرفیت‌ها متقاضیان با قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند که البته تمام ثبت نام کنندگان باید شروط لازم را برای ثبت نام داشته باشند.
قاری قرآن یادآور شد: متقاضی باید واجد الشرایط ثبت نام در این طرح باشد و ۴ شرطی که لازم و ضروری است عبارت است از اینکه فرم “ج” آن‌ها سبز باشد، سابقه ۵ سال سکونت در شهر مورد نظر را داشته باشند، تاکنون از هیچ تسهیلات مسکنی استفاده نکرده باشند و متأهل و یا سرپرست خانوار باشند.
قاری قرآن اظهار کرد: طبق اعلام وزارت راه وشهرسازی تمامی اطلاعات متقاضیان به صورت کامل از طریق سه سامانه ملی بررسی می‌شود و در صورتی که متقاضیان فاقد شرایط لازم نباشند، حذف خواهند شد.


لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات