بهره‌برداری از هفت هزار واحد مسکن مهر در سال جاری

بهره‌برداری از هفت هزار واحد مسکن مهر در سال جاری

http://www.bananews.ir/استاندار کرمان با اشاره به ساخت ۴۳ هزار واحد مسکن مهر گفت: تا پایان سال جاری هفت هزار واحد مسکن مهر در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) اسماعیل نجار تعداد متقاضیان ثبت نام شده نهایی مسکن مهر استان را ۳۷ هزار و ۸۰۴ نفر برشمرد و گفت: تعداد قراردادهای منعقد شده ۴۳ هزار و ۵۰۰ واحد است.

وی با بیان این که تعداد قراردادهای منعقد شده از تعداد متقاضیان ثبت نام شده نهایی در استان بیشتر است، تصریح کرد: در حال حاضر مسکن و شهرسازی تعداد ۴۳ هزار و ۸۰۴ واحد مسکن مهر را در سطح استان در حال ساخت دارد که در صورت ثبت نام متقاضی جدید این واحدها به آنها واگذار می‌شود.

نجار با اشاره به سرعت بخشی به مسکن مهر گفت: استان کرمان در رتبه ۲۳ کشور قرار داشت که با تلاش‌های انجام شده اکنون در جایگاه دهم کشوری قرار گرفته است و این نشان از سرعت اجرای طرح مسکن مهر در کرمان دارد.

وی با بیان این که تاکنون برای ۳۷ هزار و ۳۸۶ واحد پروانه ساختمانی صادر شده است، افزود: تمام واحدهایی که پروانه ساختمانی دریافت کرده عملیات پی سازی آنها شروع شده است.

استاندار کرمان تعداد واحدهای اتمام پی سازی را ۳۴ هزار و ۵۹۶ واحد برشمرد و بیان کرد: از این تعداد ۲۴ هزار و ۳۱۳ واحد در مرحله اتمام اسکلت است.

نجار، تعداد واحدهای اتمام سقف را ۱۹ هزار و ۸۱۹ واحد برشمرد و بیان کرد: از این تعداد ۱۴ هزار و ۵۵۸ واحد در مرحله اتمام سفت کاری است.

استاندار کرمان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده دولت در سایر بخش‌های مسکن، یادآور شد: در استان کرمان علاوه بر طرح مسکن مهر ۱۰۷ هزار واحد در قالب طرح ساماندهی کپرنشینان جنوب و طرح بهسازی مسکن روستایی نوسازی و بازسازی شده است.

وی اظهارکرد: در سال جاری نیز ۳۹ هزار واحد در سطح روستاها در حال احداث است.

به گزارش بنانیوز به نقل از ایسنا، نجار تصریح کرد: ما امیدواریم پایان سال ۹۱ با اتمام طرح‌های مسکن در استان کرمان شاهد برگزاری جشن خانه دار شدن باشیم.

استاندار کرمان با اشاره به فعالیت‌های گسترده در امر مسکن مهر گفت: با توجه به فعالیت‌های انجام شده اگر قرار به نمره دادن باشد، من نمره ۲۰ را به مدیرکل مسکن و شهرسازی استان کرمان می‌دهم زیرا در مدت فعالیت این فرد اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری انجام فعالیت‌های خدماتی نظیر آب، برق، تلفن و گاز برای مجتمع‌های مسکن مهر در دستور کار قرار دارد و هم اکنون در بسیاری از این مجتمع‌ها نیز این خدمات ارایه شده است.

 

 

    نظرات