بنی‌زمانی خبر داد؛ کرونا، مهلت دریافت پروانه شیرازی‌ها را تمدید می‌کند

بنی‌زمانی خبر داد؛ کرونا، مهلت دریافت پروانه شیرازی‌ها را تمدید می‌کند


به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، «سینا بنی‌زمانی» با اشاره به شرایط خاص فعلی جامعه، اظهار داشت: در ماه پایانی سال شاهد مراجعات انبوه مردم جهت دریافت پروانه‌ی ساختمانی با نرخ سال جاری هستیم که فضای نامناسبی برای انتقال ویروس کرونا ایجا می‌کند.
وی با اشاره به طرح جمعی از اعضای شورا با موضوع تمدید مهلت دریافت پروانه با نرخ‌های سال ۹۸ گفت: شهرداری در ابتدای امر با این طرح موافق نبود و با ارائه‌ی نامه‌ای راهکارهایی برای مدیریت این وضعیت ارایه می‌کرد که شورا از تصویب آن خودداری کرد.
بنی‌زمانی تصریح کرد: با این وجود، شهرداری از قصد خود مبنی بر ارایه‌ی لایحه‌ی دو فوریتی برای تمدید مدت مذکور با نرخ‌های سال جاری خبر داده است که می‌تواند زمینه حفاظت از سلامتی متقاضیان دریافت پروانه را هم فراهم کند.
رییس کمیسیون برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک شورای شهر شیراز در پایان با تأکید بر اینکه شهرداری بدون تعلل نسبت به تقدیم این لایحه و تمدید مهلت دریافت پروانه تا پایان اردیبهشت‌ماه اقدام کند، اظهار امیدواری کرد که این تصمیم به رضایتمندی متقاضیان پروانه ساختمانی در شیراز منجر شود.
پایان خبر/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات