نمایی از عملیات گند زدایی در شبهای خط قرمز رشت از ابتلا به ویروس کرونا/ آتش نشانی رشت

نمایی از عملیات گند زدایی در شبهای خط قرمز رشت از ابتلا به ویروس کرونا/ آتش نشانی رشت

شهروندان در گند زدایی و پاکسازی شهر با آتش نشانان همکاری کنند

شهروندان حدالمقدور ازساعت 20 در شهر تردد نکنند

125 رشت- به گزارش خبرنگار تحریریه خبر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت، شهرام مومنی معاون عملیات این سازمان از استمرار گند زدایی، پاکسازی و ضد عفونی معابر شهری و اماکن عمومی شهر رشت بطور تقریبی از ساعت 20 هر شب خبر داد .

وی با بیان اینکه شهروندان حدالمقدور از ساعت20 هر شب در شهر تردد نکنند ، افزود: این مهم در تسریع و سرعت بخشیدن به عملیات گند زدایی و ضد عفونی معابر شهری و اماکن عمومی توسط آتش نشانان بسیار موثرخواهد بود و دسترسی خودروها را به معابر و کوچه ها فراهم خواهد شد .

شهرام مومنی ضمن تاکید بر اینکه بالغ بر 14 تیم عملیاتی از 14 ایستگاه آتش‌نشانی در عملیات گند زدایی حضور دارند افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته گند زدایی در تمامی 55 محله شهر رشت بطور مستمر ادامه دارد .

همین گزارش حاکی است: بواسطه شیوع ویروس کرونا و به جهت پیشگیری از پیشروی این ویروس در سطح شهر این سازمان هر شب نسبت به گند زدایی اقدام می نماید که محلول مورد استفاده توسط آتش‌نشانان شهر حاوی؛ مخلوطی از یک لیتر مواد ضد عفونی کننده بهمراه 9 لیتر آب سرد که طبق دستورالعمل دریافتی از دانشکده علوم پزشکی گیلان تهیه شده است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری رشت

    منبع خبر

    شهرداری رشت

    شهرداری رشت یک شهرداری در شهر رشت می باشد

      نظرات