کار پرسنل مرکز ۱۳۷، مجاهدت خاموش است

کار پرسنل مرکز ۱۳۷، مجاهدت خاموش است

کار پرسنل مرکز ۱۳۷، مجاهدت خاموش است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید اعلمی شهرداری و شورای اسلامی شهر و مدیر هسته گزینش شهرداری مشهد گفت: به راستی که کار کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد، مرکز ۱۳۷ به خصوص در روزهای شیوع ویروس کرونا، مجاهدت خاموش و ایثار است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حسین حسامی در حاشیه بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اظهار داشت: ۱۳۷، گوش شنوا و زبان گویای شهروندان است و نسبت به سایر بخش های شهرداری نیز، با وجود سختی کار، کار پرسنل این مرکز، کمتر دیده می شود.
وی با اشاره به اینکه کارشناسان مرکز ۱۳۷، به جهت حاضر شدن در محل کار و پاسخگویی به شهروندان در شرایط ویژه پیش آمده حاصل از شیوع ویروس کرونا، به معنی واقعی کلمه، همانند پزشکان و پرستاران، ایثار می کنند، ادامه داد: باید سختی کار به پرسنل ۱۳۷ تعلق گیرد، زیرا این مرکز در خط مقدم بوده و شهروندان، پاسخ درخواست های خود را از کارشناسان این مرکز طلب می کنند.
مرکز ۱۳۷، بازوی مهم نظارت مردمی بر عملکرد مدیریت شهری
حسامی خاطرنشان کرد: در شرایط پر استرس و جدی حاصل از ویروس کرونا، با برقراری ارتباط دلی میان شهروندان و کارشناسان ۱۳۷، آرامش در جامعه برقرار می شود، ما نیز در مقابل وظیفه داریم امنیت شغلی و نوع قرارداد کارکنان این مرکز را پیگیری نموده و مشکلات موجود در این مرکز را مرتفع نماییم، تا کارشناسان این مرکز آرامش داشته و این آرامش را به شهروندان منتقل نمایند.
وی گفت: مرکز ۱۳۷، بازوی مهم نظارت مردمی بر عملکرد مدیریت شهری است و کارشناسان این مرکز، هر کدام، ارزیابی متخصص در حوزه های مختلف شهرداری است.
تشکیل تیم بزرگ ۵۷۰ هزار و ۷۰ نفری ۱۳۷ با مشارکت شهروندان
مدیر هسته گزینش شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه ۱۳۷، گره گشای شهروندان است، اضافه کرد: کار در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد، ۱۳۷، مجاهدت خاموش است زیرا تمام توانتان، صرف خادمی زایر و مجاور برای پیگیری و حل درخواست هایشان می شود.
حسامی گفت: شما ۷۰ نفر شاغل در ۱۳۷، تنها با احتساب تعداد تماس گیرندگان سال جاری با این مرکز، یک تیم ۵۷۰ هزار و ۷۰ نفری هستید که این نشان دهنده اهمیت، بزرگ بودن و جایگاه مرکز ارتباطات مردمی در میان شهروندان است.
افزایش دوبرابری تماس های شهروندان با ۱۳۷ در تعطیلات ویژه مقابله با کرونا
در ادامه این بازدید، احمد رمضانی فرخد، سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد نیز گفت: تماس های مرکز ۱۳۷ در روزهای اخیر، بواسطه شیوع ویروس کرونا و همچنین اجرای طرح درخت دوستی بنشانیم برای ارسال رایگان نهال جهت متقاضیان، حدودا به دوبرابر افزایش یافته است و در روز گذشته، با وجود اعلام تعطیل رسمی در خراسان رضوی به علت مقابله با شیوع ویروس کرونا، تماس های شهروندان با مرکز ۱۳۷ از میانگین روزانه ۱۳۰۰ به حدود ۲۰۰۰ تماس افزایش یافت.
وی افزود: از ابتدای سال ۹۸ تا کنون، بیش از ۵۷۰ هزار شهروند با این مرکز تماس گرفته و با پیگیری ۱۳۷، تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار مشکل شهری گره گشایی شده است.
رمضانی ادامه داد: در شرایط بحرانی ایجاد شده فعلی در اثر شیوع ویروس کرونا، شهروندان از مدیریت شهری انتظار دارند در کنارشان باشد، لذا ما در مرکز ارتباطات مردمی به عنوان پل ارتباطی مدیریت شهری با شهروندان ضمن پاسخگویی به دغدغه های شهروندان، تلاش داریم ضمن معرفی خدمات شهرداری در این حوزه، از میزان اضطراب و نگرانی مردم بکاهیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات