جزئیات پنجمین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان خراسان شمالی

جزئیات پنجمین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان خراسان شمالی

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی، سید عبدالمجید نژادصفوی ضمن تبریک انتصاب قدمگاهی به عنوان مدیر جدید فرودگاه بین المللی بجنورد از زحمات سید مهدی رزاز ، مدیر قبلی فرودگاه بین المللی بجنورد تقدیر و تشکر کرد.

وی عنوان کرد : در پی شیوع ویروس کرونا و در راستای پیشگیری از انتقال این ویروس، اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی اقدامات آموزشی، پیشگیرانه و کنترلی لازم را انجام داده است و در همین راستا ادارات تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان نیز این اقدامات را انجام دهند تا بزودی بتوانیم بر این ویروس غلبه کنیم .

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی خراسان شمالی اضافه کرد : با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا به طور حتم میزان رفت و آمد مسافران را به این استان در ایام نوروز کاهش می دهد اما ما به عنوان دستگاه متولی این امر نباید خدمت رسانی به مردم در این ایام غافل شویم و تمهیدات و پیش بینی های لازم را در دستور کار قرار داد تا در صورت بروز هرگونه امحال، امکان خدمت رسانی فراهم باشد.

نژادصفوی اظهار کرد : در همین راستا مدیران کل عضو شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان ظرف 24 ساعت آینده لیست کشیک های ایام نوروز را به این اداره کل ارسال نمایند و همچنین مقرر شد کلیه دستگاه های عضو شورا به راهداری و پلیس راه کمک کنند و در حد توان لیست خودروهای لازم جهت حضور در محورها را در ایام نوروز ارسال نمایند .

در این نشست هرکدام از مدیران کل عضو شورا به تشریح برنامه‌ها و چشم‌ اندازهای دستگاه خود پرداختند و گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود را به شورا ارائه کرد .

گفتنی است شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان در راستای جمع بندی سیاست گذاری های وزارت متبوع و همچین هماهنگ شدن این مجموعه، مدیرکل راه و شهرسازی استان به عنوان رییس جلسه، مدیر فرودگاه بین المللی بجنورد، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هواشناسی،  آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، نماینده شرکت ساخت و توسعه استان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مدیریت امور شعب بانک مسکن، رییس پلیس راه و رئیس راهور استان تشکیل می شود .

منبع :

اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی خراسان شمالی

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى

    اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات