چهار منطقه شهرداری به زودی الکترونیکی می شوند/ زیرساخت ها برای  ...

چهار منطقه شهرداری به زودی الکترونیکی می شوند/ زیرساخت ها برای ...

چهار منطقه شهرداری به زودی الکترونیکی می شوند/ زیرساخت ها برای دورکاری همکاران آماده شده است

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: زیرساخت ها برای دورکاری همکاران آماده شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شهریار آل شیخ امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرداری مشهد که با حضور محمدرضا کلائی شهردار، معاونین و مدیران شهری برگزار شد، افزود: در راستای پاسخگویی به شهروندان بدون حضور آنها در شهرداری زیرساخت ها و ظرفیت های الکترونیکی مورد استفاده قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: همچنین با توجه به کاهش روزانه ۵۰ درصد از کارکنان برای کاهش تردد و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا زیرساخت ها برای دورکاری آنها فراهم شده است.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط به وجود آمده و شیوع ویروس کرونا الکترونیکی شدن ۴ منطقه دیگر شهرداری سرعت بخشیده شده و به زودی پاسخگویی در این شهرداری ها الکترونیکی خواهند شد.
آل شیخ در خصوص اطلاع رسانی به شهروندان برای اقدامات انجام شده از سوی مدیریت شهری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: معتقدم اطلاع رسانی درباره اقدامات انجام شده مدیریت شهری برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به مردم اطمینان خاطر خواهد داد.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد گفت: تاکنون تعدادی از شرکت های دانش بنیان نیز برای تولید مواد ضد عفونی کننده و ماسک با مواد جدید اعلام آمادگی کرده اند که با آنها در حال مذاکره هستیم.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات