زرند برای عید نوروز 99 آماده می شود .

زرند برای عید نوروز 99 آماده می شود .

شهردار زرند از تمامی فعالیت های شهرداری در ستاد استقبال از بهار بازدید و از نزدیک در روند فعالیتهای این مجموعه قرار گرفت .

منتخب شورای شهر زرند با اعلام اینکه زیبا سازی و مهیا نمودن شهر برای استقبال از بهار یکی از وظایف ذاتی شهرداری می باشد گفت:مجموعه شهرداری وظیفه دارد در کنار تمامی فعالیتهای عمرانی و فرهنگی شهر زیبا را برای عید و استقبال از بهار آماده نماید .

محمد رضا مهدلو با اعلام اینکه دگرگونی بهار باید در شهر زرند همراه با عید نوروز نمایان تر از گذشته شود گفت: خوشبختانه طی روزهای گذشته اقداماتی خوبی در سطح شهر زرند آغاز شده است که این امر عید متفاوت را برای شهروندان به ارمغان خواهد آورد .

شهردار زرند افزود: برای زیباسازی شهر المان‌های و برنامه‌های مختلفی تدارک دیده‌شده و نظر داریم که با نزدیک شدن به اواخر اسفند یک‌به‌یک اجرا و شهر زیبا تر شود .

وی تصریح کرد:ارائه تصویری زیبا و مبلمانی رضایت بخش و اصولی از شهر زرند یکی از عوامل اساسی در جذب گردشگران نوروزی است که سازمان زیباسازی شهرداری در این زمینه از تمامی نیروها و امکانات خود بهره می‌گیرد .

وی از تلاش این نهاد برای ساماندهی سیما و منظر شهری در سال جدید برای شهروندان خبر داد و اظهار داشت:یکی از برنامه های ما در زیبا سازی فضای شهری طرح تعویض ایستگاههای اتوبوس شهری می باشد که این امر از روز گذشته آغاز و تا کنون دو ایستگاه جمع آوری و مراحل نصب خود را سپری می کنند .

مهندس مهدلو از رنگ آمیزی معابر شهری نیز خبر داد و با اعلام اینکه تمامی معابر اصلی ،بلوارها،خیابانها در این طرح زیبا سازی خواهد شد گفت: بیش از 5 نقطه از سطح شهر نیز در حال نقاشی دیواری می باشیم و امیدواریم بتوانیم با ایجاد فضاهای زیبا محیطی شاد را برای شهروندان فراهم آوریم .

وی از آسفالت معابر شهرک مسکن مهر نیز بازدید و از اجرای آسفالت معابر طی چند روز آینده خبر داد و گفت : امیدواریم بتوانیم به آنچه که به شهروندان قول داده ایم جامع عمل بپوشانیم .

شهردار زرند کاشت انواع گلهای فصلی ، انجام لکه گیری آسفالت، جمع آوری نخاله ها، رنگ آمیزی جداول، شست و شوی معابر و میادین، تعمیر و تجهیز سرویس های بهداشتی ورودی و خروجی شهر و بوستان ها را از جمله برنامه های شهرداری دانست و گفت: امیدواریم شهروندان نیز در این برنامه ها همچون گذشته همراه و همیار شهرداری باشند .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات