سیاست اسپانیا برای تحرک در بخش ساخت و ساز

سیاست اسپانیا برای تحرک در بخش ساخت و ساز

http://www.bananews.ir/بنانیوز- دولت اسپانیا اعلام کرده با هدف فراهم کردن شرایط برای کاهش مشکلات موجود در خرید و فروش در بازار املاک مالیات بر درآمد در این بخش را نصف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بی.بی.سی، در همین رابطه دولت اسپانیا به طور موقت مالیات بر فروش مسکن را به۴درصد یعنی نصف میزان قبلی کاهش داده است بلکه با این اقدام تحرک لازم در بخش ساخت و ساز در این کشور ایجاد شود.

رکود اقتصادی شدید اسپانیا در یکی دو سال اخیر ضربات جبران ناپذیری را به خرید و فروش در بخش املاک این کشور وارد کرده است که حال دولت در صدد است با کاهش مالیات در خرید و فروش زمینه اولیه برای برون رفت املاک از این مشکل را فراهم کند.

در همین حال دولت اسپانیا امیدوار است که حرکت جدید در بخش ساخت و ساز در مسکن تا حدودی به کاهش مشکل بیکاری نیز در این کشور به عنوان صاحب یکی از بالاترین نرخ های بیکاری در بین کشورهای منطقه یورو، کمک کند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) 'النا سالگادو' وزیر اقتصاد اسپانیا نیز در این خصوص یادآور شده است که به دنبال پیاده شدن برنامه های دولت در بخش املاک، اقدام بعدی در خصوص ایجاد شغل های جدید و کاهش درصد نرخ بیکاری خواهد بود.

 

 

    نظرات