نمایشگاه هنری مجازی برای مقابله با کرونا در تبریز برپا می‌شود

نمایشگاه هنری مجازی برای مقابله با کرونا در تبریز برپا می‌شود

به گزارش شهریار به نقل از ایرنا، محمد محمدپور اظهار کرد: با هدف مشارکت و همراهی هنرمندان آذربایجان شرقی برای پیشگیری، آموزش، آگاه سازی و امید بخشی به جامعه برای مقابله با ویروس کرونا در ۱۱ بخش، نمایشگاه مجازی آثار هنرمندان ‌استان برپا می‌شود.

او افزود: تیتر، پوستر، تصویرسازی، کاریکاتور، خوشنویسی، شعر و قطعات ادبی، نقاشی، موشن گرافی، انیمیشن، عکس و کلیپ بخش های تعیین شده برای نمایش آثار در نمایشگاه آثار مجازی هنرمندان استان است که از ‌پس فردا به صورت رسمی آغاز می‌شود.

محمدپور ادامه داد: بهار امسال به خاطر تلاش برای شکست کرونا، «بهار همدلی» لقب گرفته و بر این اساس انجمن های فرهنگی و هنری آذربایجان شرقی در قالب پویش هنرمندان استان جهت برگزاری این نمایشگاه هنری مشارکت فعال خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه پویش «در خانه بمانید» مورد حمایت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان نیز قرار دارد، تاکید کرد: بر این اساس این جشنواره به صورت مجازی برگزار و ارسال و تولید آثار نیز بدون خروج از خانه به صورت مجازی ارایه و به نمایش در می آید.

محمد پور ادامه داد: ‌ هنرمندان و علاقمندان برای شرکت در این نمایشگاه می‌توانند آثار خود را پس از مشخص کردن بخش مورد نظر به نشانی الکترونیکی ‌coronatbz@gmail.com یا به شناسه ‌coronatbz@ در پیام رسان های بله و ایتا ارسال کنند.

او با بیان اینکه محدویتی برای شرکت در این نمایشگاه مجازی وجود ندارد، یادآوری کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند از اکنون آثار خود را حداکثر تا ۶ ‌اثر در هر بخش به جشنواره ارسال کنند.

محمد پور اضافه کرد: این نمایشگاه ‌پس از آغاز رسمی به صورت مستمر به روز رسانی خواهد شد و تا زمان کنترل و مهار بیماری کرونا در نشانی www.instagram.com/corona.tbz ادامه می یابد.

او با بیان اینکه شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تماس بگیرند، یادآور شد: ‌اختتامیه معرفی آثار برتر سال آینده برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات