آغاز عملیات اجرایی تعریض بخش جنوبی پل پرتوی و  ...

آغاز عملیات اجرایی تعریض بخش جنوبی پل پرتوی و ...

آغاز عملیات اجرایی تعریض بخش جنوبی پل پرتوی و بلوار وکیل‌آباد در فروردین 99

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، مجتبی بهاروند با بیان اینکه یکی از چالش‌های ترافیکی شهر مشهد، ترافیک انتهای بلوار وکیل‌آباد است که در ایام تعطیل این معضل نمود بیشتری پیدا می‌کند، اظهارکرد: به همین دلیل، با تاکید شورای شهر طرح تعریض انتهای بلوار وکیل‌آباد و پل پرتوی در دستورکار شهرداری قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: عملیات اجرایی تعریض پل پرتوی و جاده دسترسی به شاندیز تاکنون 90 درصد پیشرفت داشته و با تلاش‌های مستمری که انجام می‌شود، تا اواخر اسفندماه به بهره‌برداری خواهد رسید؛ هم‌اکنون، عملیات آسفالت و جدول‌گذاری و ... در حال اجراست.

بهاروند با بیان اینکه تکمیل این فاز از پروژه حدود 13 میلیاردتومان هزینه خواهد داشت، تصریح کرد: در بخش جنوبی، مسیر بازگشت از طرقبه و شاندیز به مشهد هم تعریض محور خواهیم داشت که عملیات اجرایی آن نیز اواخر فروردین سال 99 آغاز می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر مشهدمقدس گفت: تسهیل عبور و مرور و روان‌سازی ترافیک در نقاط مختلف شهر یکی از دغدغه‌های ماست و خوشبختانه از ابتدای شورای پنجم تا به امروز نیز گام های تاثیرگذاری در این جهت برداشته شده است؛ امیدواریم با تکمیل پروژه تعریض پل پرتوی و انتهای بلوار وکیل‌آباد، دسترسی شهروندان به طرقبه-شاندیز نیز تسهیل و در ایام و ساعت‌های پیک، از ترافیک این محور کاسته شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات