فروشگاه‌های شهرداری مشکلی در تامین مایحتاج مردم  ...

فروشگاه‌های شهرداری مشکلی در تامین مایحتاج مردم ...

فروشگاه‌های شهرداری مشکلی در تامین مایحتاج مردم ندارند/ کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان تا پایان نوروز تامین شده است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، حمیدرضا موحدی‌زاده، نایب رئیس شورای شهر مشهد ضمن تقدیر از اقدامات و تلاش‌های مدیریت شهری و کارگران خدوم شهرداری که در جهت تنظیف و ضدعفونی فضاهای شهری و وسایل حمل‌ونقل عمومی و ... انجام شده است، اظهارکرد: در کنار این اقدامات، فضاآرایی و گل‌کاری‌های بسیاری نیز در نقاط مختلف شهر شاهد هستیم که نشان از پویایی بوده و نبض زندگی همچنان در شهر می‌زند.

وی با اشاره به تخصیص 15 میلیارد تومان اعتبار به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا توسط شورای شهر مشهد، گفت: حال آنچه که مهم بوده، مدیریت این بودجه و هزینه درست و صحیح آن است؛ این مبلغ باید به شکل سنجیده صرف شود تا بیشترین کارایی و بازدهی را داشته باشد.

موحدی‌زاده با تاکید بر استفاده حداقلی از مایع‌های الکلی ضدعفونی توسط شهروندان، افزود: این مواد را تنها باید درصورتی استفاده کرد که آب و صابون در دسترس ما نباشد.

نایب رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه تامین مایحتاج مردم در این روزها بسیار حائز اهمیت است، خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های شهرداری (شهرما) باید پیوسته پاسخگوی این نیازها باشند و خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته، اقلام اساسی مورد نیاز شهروندان تا پایان ایام نوروز تامین شده و مشکلی از این حیث وجود ندارد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات