سنواتی:مردم در حل مساله کرونا با مسئولان همراه شوند

سنواتی:مردم در حل مساله کرونا با مسئولان همراه شوند

رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه بحث همراه کردن مردم برای حل مساله کرونا بسیار حائز اهمیت است، گفت: باید فرهنگ‌سازی شود تا با همراهی مردم با مسئولان، مشکلات را در بحث مقابله با کروناویروس مرتفع کنیم و آن را پشت سر بگذاریم.

عبدالزهرا  سنواتی در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا که در شورای شهر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: فرصتی که در بحران‌ها وجود دارد، در خود فرصت‌ها نیست و از این رو باید به کروناویروس به عنوان یک فرصت نگاه کنیم و از این فرصت نهایت بهره‌مندی را داشته باشیم.

وی افزود: در مقابله با کروناویروس باید دستگاه‌ها را برای مقابله با بحران‌ها آماده کنیم و هماهنگی لازم میان بخش‌های اجرایی مختلف به وجود بیاید.

رئیس شواری شهر اهواز تصریح کرد: هر چه دستگاه‌های اجرایی و مدیران آنها هماهنگ‌تر عمل کنند، قطعا می‌توانند مشکلات بزرگتری را حل کنند. در این زمینه دستگاه‌های اجرایی از کارشناسان تا بالاترین مدیران همه باید وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

سنواتی با بیان اینکه بحث همراه کردن مردم برای حل مساله کرونا بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: باید فرهنگ‌سازی شود تا با همراهی مردم با مسئولان، مشکلات را در بحث مقابله با کروناویروس مرتفع کنیم و آن را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: در بحران‌ها همه باید به وظایف خود عمل کنند و اکنون فرصتی است که باید خودمان را بسازیم و بتوانیم با استفاده از این فرصت به دست آمده، مشکلی را از مشکلات شهر اهواز حل کنیم.

رئیس شواری شهر اهواز با اشاره به اینکه نباید کرونا را شوخی بگیریم، خاطرنشان کرد: همانطور که در همه بحران‌ها سرآمد بوده‌ایم، امیدواریم بتوانیم از این بحران نیز به سلامت عبور کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اهواز

    منبع خبر

    شورای شهر اهواز

    شورای شهر اهواز یک شورای شهر در شهر اهواز می باشد

      نظرات