تاکنون، گزارشی از فوت بیماران آلوده به ویروس کرونا اعلام نشده است

مدیرعامل سازمان آرمستان‌های شهرداری کرمان:

تاکنون، گزارشی از فوت بیماران آلوده به ویروس کرونا اعلام نشده است/ ضدعفونی سردخانه‌ها و خودروهای حمل میت

مدیرعامل سازمان آرمستان‌های شهرداری کرمان گفت: تاکنون، گزارشی مبنی بر فوت در اثر ابتلاء به ویروس کرونا و بیماری covid-19 در شهر کرمان به شهرداری اعلام نشده است.

علی عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار کرمان‌آنلاین، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و احتمال ابتلاء شهروندان به بیماری covid-19 گفت: در صورت مرگ احتمالی مبتلایان به بیماری covid-19، با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، شرایط خاص حفاظتی برای انتقال از محل بیمارستان، غسل و دفن فرد فوت‌شده وجود دارد.

وی افزود: هم‌چنین اگر فردی در اثر آلوده‌شدن به ویروس کرونا و ابتلا به بیماری covid-19 فوت کند، طبق شرایط خاص در آرمستان فعلی در محل مسجد صاحب‌الزمان عجل‌الله‌فرجه دفن خواهد شد و مکان دیگری برای این منظور در نظر گرفته نشده است.

مدیرعامل سازمان آرمستان‌های شهرداری کرمان از ضدعفونی غسال‌خانه‌ها، سردخانه‌ها و خودروهای حمل میت خبر داد و گفت: هم‌چنین تمام قسمت‌های ساختمان اداری آرامستان و گلزار شهدا ضدعفونی می‌شود.

عسکری افزود: با استفاده از دستگاه تب‌سنج لیزری نیز، به‌طور روزانه و در ساعات مختلف، درجه حرارت بدن کارکنان و مراجعه‌کنندگان کنترل می‌شود.

وی هم‌چنین از مجهزشدن کارکنان شاغل در بخش حمل میت و غسال‌خانه به لوازم حفاظتی فردی ازجمله ماسک، عینک، کلاه ، چکمه و لباس‌های حفاظتی خبر داد.

م.ج

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید AARRAAMM22.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید ARAM11.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات