اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در مقابله با انتشار ویروس کرونا


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان اعلام کرد:

اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در مقابله با انتشار ویروس کرونا

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با اشاره به اینکه مقابله با انتشار ویروس کرونا نیازمند عزم جدی و همگانی است اظهار داشت: همه آحاد جامعه باید به توصیه های بهداشتی و خود مراقبتی برای جلوگیری از شیوع گسترده این بیماری عمل کنند و در این راستا شرکت آب و فاضلاب استان گیلان نیز به منظور حفظ سلامت کارکنان و مشترکین اقدامات ویژه ای انجام داده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تشریح اهم این اقدامات تصریح کرد: پس از تشکیل جلسات فوری و اضطرای با اعضاء کمیته بحران شرکت، به منظور پیشگیری از بیماری کرونا در سطح شرکت راهکارهای لازم ابلاغ و نسبت به گندزدایی و ضدعفونی نمودن ساختمانها، تجهیزات و لوازم اداری کارکنان اقدام شد .

وی توزیع ماسک، دستکش و نصب محلول شستشوی دست برای کارکنان و مراجعین در راهروهای ساختمانهای اداری، ضدعفونی کردن خودروهای استیجاری شرکت، اطلاع رسانی دستورالعمل های بهداشتی، نصب پیامهای بهداشتی در تابلو اعلانات شرکت، ارسال توصیه های بهداشتی در شبکه های اجتماعی و همچنین سایت شرکت برای اطلاع همکاران و سنجش درجه حرارت بدن کارکنان با دستگاه دماسنج را از دیگر اقدامات این شرکت برشمرد.

مهندس حسینی با تأکید بر اینکه گندزدایی و ضدعفونی کردن کلیه سطوح ادارات این شرکت در سطح استان به صورت مستمر انجام می شود افزود: به منظور جلوگیری از شیوع این بیماری در سطح شرکت و به حداقل رساندن حضور کارکنان در محیط کار، امکان دورکاری برای همکاران فراهم شد و ضمن تعطیلی بوفه و رستوران شرکت، تمامی کارگاههای آموزشی حذف و جلسات اضطراری نیز بصورت ویدئوکنفرانسی برگزار می شود .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان همچنین یادآور شد: به منظور مشارکت در امر گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی سطح شهر، این شرکت با تولید و تحویل آب ژاول به شهرداری و شورای شهر رشت همکاری مستمر دارد.

گفتنی است حذف اثر انگشت دستگاه حضور و غیاب، شیفت کاری کارکنان، ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین برای کاهش مراجعات مردمی از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

      نظرات