مردم هنوز باور ندارند در شرایط بحران قرار داریم

مردم هنوز باور ندارند در شرایط بحران قرار داریم

به گزارش پایگاه خبری شورای اسلامی شهر اصفهان، عباسعلی جوادی در صحن علنی شورا، اظهار کرد: نباید در خصوص کرونا احساسی صحبت شود، ارتباط انسان‌ها با یکدیگر عامل انتقال ویروس است و باید این ارتباط مدیریت شود.
وی افزود: برای بستن اصفهان دیر شده است. بستن راه‌ای ورودی اصفهان مشکلی از ما حل نمی‌کند، اول باید قم را قرنطینه می‌کردند.
رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت و خدمات شهری شورای شهر اصفهان ادامه داد: امکانات شهرستان‌ها تفاوت زیادی ندارد و به همین دلیل ارتباط بیماران در بین شهرستان‌ها قطع شده است.
وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از ناقلان کرونا بدون علامت هستند، ادامه داد: باید امکان ارتباط بین افراد را بگیریم، اگر قرار باشد ۵۰۰ هزار نفر از شهر دو میلیون نفری اصفهان مبتلا شوند، ۲۰ درصد آنها که شامل ۱۰۰ هزار نفر می‌شود دارای علامت خواهند بود.
جوادی با بیان اینکه هشدار می‌دهم که مردم باید بهداشت فردی را رعایت کنند، افزود: مردم هنوز باور ندارند در شرایط بحران قرار داریم، شاید بخشی از آن به دلیل ناتوانی مسئولان در ترساندن مردم است، نباید احساساتی در خصوص شرایط و تجهیزات صحبت کنیم.
وی افزود: اینکه امروز مردم را بترسانیم اشکال ندارد چون در آینده می‌توان مشکل روحی را درمان کرد و در شرایط فعلی، جسم مهم‌تر است.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات