نورپردازی و آذین بندی پیاده راه خیابان جنت

نورپردازی و آذین بندی پیاده راه خیابان جنت

نورپردازی و آذین بندی پیاده راه خیابان جنت

شهردار منطقه ۸ مشهد از عملیات نورپردازی و آذین بندی ویژه نوروز در پیاده راه جنت با هدف ارتقای سطح استفاده بصری شهروندان از فضای شهری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی شیرازی با عنوان این خبر بیان کرد: امروزه ارتقای کیفیت فضای شهری و زیباسازی شهر به یکی از مهم‌ترین درخواست‌های شهروندان تبدیل شده و به ابتدای لیست وظایف آمده است.
وی با بیان اینکه زیباسازی محیط شهری سرفصل جدید و گسترده خدمات شهری را پربارتر کرده است، افزود: نورپردازی میادین، معابر و بوستان‌های شهری یکی از اقدامات مدیریت شهری در راستای ارتقا سطح ایمنی شهروندان و افزایش زیبایی بصری شهر است.
شهردار منطقه ۸ افزود: نورپردازی در واقع نشان دادن حریم عمومی موجود در فضای شهری و نورپردازی شهری، ترکیبی از نورپردازی معابر، بناها، مبلمان شهری و نورپردازی‌های مناسبتی است که علاوه بر ایجاد شرایط ادامه فعالیت‌ها و کارکردهای شهری در هنگام شب، در ایجاد امنیت، آسایش و جذابیت محیط‌های شهری نیز می‌تواند نقش به سزایی ایفا کند.
شایان ذکر است نورپرداری پیاده راه و بازار جنت همزمان با استقبال از بهار ۹۹ با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال اجرایی گردیده است .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات