"من‌کارت" به گلبهار رسید

"من‌کارت" به گلبهار رسید

"من‌کارت" به گلبهار رسید

به کوشش سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد، از این پس امکان پرداخت کرایه اتوبوس‌های درون‌شهری گلبهار با استفاده از «من‌کارت»های مورد استفاده و رایج در شهر مشهد فراهم شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، این اقدام با هدف سهولت در پرداخت الکترونیک هزینه استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در گلبهار صورت گرفته است و از این پس شهروندان گلبهار می‌توانند کرایه اتوبوس‌های درون‌شهری را از طریق «من‌کارت» پرداخت کنند.
بنا بر این گزارش، روز گذشته و با حضور شهردار، امام جمعه، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، همچنین بخشدار گلبهار، سامانه اخذ بلیت الکترونیک(من‌کارت) در حوزه حمل و نقل عمومی این شهر راه اندازی شد.
سازمان فاوا شهرداری مشهد بستر الکترونیکی و زیرساخت‌های حوزه فناوری را در این زمینه فراهم کرده و با همکاری شهرداری گلبهار ناوگان اتوبوس‌های این شهر، شامل ۲۵ دستگاه اتوبوس به سیستم پرداخت کرایه با استفاده از «‌من‌کارت» مجهز شده است.
با توجه به نزدیکی دو شهر مشهد و گلبهار و تردد روزانه ساکنان آن‌ها بین این دو شهر، امکان استفاده مشترک از سیستم پرداخت الکترونیک کرایه و یکپارچه‌سازی آن با سیستم ‌«من‌کارت» در مشهد، سبب سهولت بیشتر در استفاده از این خدمات می‌شود.
نرخ مصوب استفاده از اتوبوس‌های شهری گلبهار پانصد تومان بوده که از این پس بدون لزوم تبادل اسکناس و صرفا با استفاده از «من‌کارت» قابل پرداخت است.
شایان ذکر است، شارژ «من‌کارت» برای شهروندان گلبهار همچون ساکنان مشهد، به صورت الکترونیک از طریق نرم‌افزار «کیپاد» برای گوشی‌های مجهز به NFC میسر است. همچنین دو باجه شارژ «من‌کارت» نیز به صورت حضوری در سطح شهر گلبهار این خدمات را به افراد ارائه می‌دهد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات