اقدامات پیشگیرانه و عملیاتی مدیریت پسماند شهرداری در مقابله با کرونا

اقدامات پیشگیرانه و عملیاتی مدیریت پسماند شهرداری در مقابله با کرونا

مدیریت پسماند شهرداری بیرجند اقدامات پیشگیرانه و عملیات مراقبتی درفرایند مدیریت مطمئن پسماند های شهری خصوصا زباله های بیمارستانی  شهرستان و مقابله با بیماری کرونا را به طور جدی در برنامه کاری خود قرار داده است

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مدیر پسماند شهرداری بیرجند با اعلام این خبر اظهار نمود:  در جهت حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، مدیریت پسماند اقدام به بکارگیری دو دستگاه لودر و تعدادی کامیون جهت پوشش ساعتی پسماند های تحویلی از کلیه بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و خدمات درمانی نموده است .

لطایفی افزود: در این راستا مدیریت پسماند شهرداری از هفته قبل اقدام به مخلوط نمودن آهک با خاک پوششی جهت اطمینان از دفن بهداشتی پسماند های پزشکی و همچنین نظارت پیوسته بر ورود و خروج ها در سایت پسماند شهرداری مستقر در ابتدای جاده شوشود نموده است .

به گفته وی برای پرسنل جمع آوری کننده پسماند بطور عام از ابتدای اسفند ماه سال جاری نسبت به توزیع ماسک و دستکش اقدام گردیده و در جهت تامین اضطراری اقلام مزبور این شهرداری با هماهنگی های صورت پذیرفته اقدام به سفارش ماسک های نانو متریال قابل شستشو نموده که پس از تحویل و تایید مراجع بهداشتی در اسرع وقت در اختیار کلیه پرسنل در معرض خطر قرار خواهد گرفت.

لطایفی عنوان کرد: طی هماهنگی صورت پذیرفته با شبکه بهداشت و درمان شهرستان نسبت به برگزاری کارگاه آموزشی اقدامات پیشگیرانه و درمانی برای پرسنل مربوطه در فضای آزاد اقدام گردیده است .

لازم به ذکر است گشت های طرح جمع آوری زباله گردها با هدف مقابله با بیماری کرونا در سطح شهر بیرجند با فعالیت 4 اکیپ خودرویی شروع به کار نموده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات