محمد رضا مهدلو شهردار زرند: حفظ سلامت و شادابی شهری یك وظیفه واولویت همگانی است .

محمد رضا مهدلو شهردار زرند: حفظ سلامت و شادابی شهری یك وظیفه واولویت همگانی است .

منتخب شورای شهرزرند در حاشیه مراسم ضد عفونی و گندزدائی معابر شهر زرند با اعلام اینکه همه دستگاهها و ادارات دولتی و خصوصی باید در زمینه سلامت شهری تلاش نمایند از فعالیتها و برنامه های شهرداری برای پیشگیری از ویروس کرونا خبر داد و گفت:بر اساس وظایف و ماموریتهائی که این نهاد مردمی دارد در حال فراهم کردن امکانات و تجهیزات و ضدعفونی معابر شهری می باشیم .

مهندس محمد رضا مهدلو حفظ سلامت و شادابی شهری را یک وظیفه واولویت همگانی عنوان کرد و افزود: خدمات شهرداری در این زمینه به صورت دائمی و مستمر می باشد و تعطیل بردار نیست .

شهردارزرندتصریح کرد: طی هفته گذشته و با همکاری شهروندان میادین و معابر شهری، ناوگان حمل و نقل عمومی، مساجد، مکان های عمومی، بازار ، پارکها و وسایل بازی کودکان و لوازم ورزشی شهر زرند ضد عفونی شده است .

وی با اعلام اینکه چندین اکیپ شهرداری در سطح شهر مشغول ضدعفونی می باشند و روند ضدعفونی بصورت مداوم در روزهای آتی ادامه خواهد داشت افزود:خوشبختانه مشارکت شهروندان و فعالین حوزه بهداشت و سلامت شهروندان با شهرداری بسیار خوب می باشد .

وی از مانور بزرگ ضدعفونی شهر خبر داد و گفت: مانور بزرگ ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی و اماکن شهری در قالب چندین دستگاه ماشین آلات سنگین آتش‌نشانی،27 دستگاه انواع سم پاش های دستی و کوله ای در حال انجام می باشد .

وی با اعلام اینکه تا کنون بیش از 300هزار لیتر محلول ضد عفونی در سطح شهر پاشیده شده است گفت:در این طرح تمامی معابر اصلی و فرعی ،میادین،بلوارها،بازار،ایستگاههای اتوبوس،ناوگان موتوری ،مساجد،محلات و ...ضدعفونی و گند زدائی شده اند.

شهردار زرند در ادامه تذکر و جمع آوری دست فروشان و ماهی فروشان، ضدعفونی پارک‌های سطح شهر (مبلمان، نیمکت، وسایل بازی کودکان، ست‌های ورزشی)، پایانه‌های مسافربری،جمع آوری زباله ها در کمترین زمان ممکن و ... را از دیگر فعالیتهای این نهاد دانست و گفت: تنها درخواست مدیران شهری از شهروندان این است که در این شرایط بحرانی برای حفظ سلامت خود و خانواده هایشان در منازل بمانند و از تردد بی‌مورد پرهیز کنند.

شایان ذکر است فرهاد اسدی عضو شورای شهر و رئیس کمیسیون خدمات شهری نیز در این برنامه ضدعفونی همراه و همیار کارگران بود .

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات