مهندس احمد عبدالله زاده از هزینه 250میلیون تومانی شهرداری برای المانهای نوروزی خبر داد .

مهندس احمد عبدالله زاده از هزینه 250میلیون تومانی شهرداری برای المانهای نوروزی خبر داد .

احمد عبدالله زاده رئیس سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهرداری زرند از نصب بیش از چهار المان نوروزی در سطح شهر خبر داد و گفت: در راستای برنامه های ستاد استقبال از بهار این سازمان رسالت کاری خوددر خصوص فضا سازی محیطی شهر را در دستور کار قرار داده وتمهیدات لازم را در این خصوص را اندیشیده است.

مهندس عبدالله زاده با اعلام اینکه المان های شهری نقش مهمی را د‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر انتقال مفاهیم فرهنگی و اجتماعی به شهروند‌‌‌‌‌‌‌‌‌ان ایفا می کنند‌‌‌‌‌‌‌‌‌؛گفت: المان جدید نوروزی برای طراوت بخشیدن و ایجاد خاطره‌ای به‌یادماندنی از نوروز برای شهروندان ، با موضوعات هنری، بهار و نو شدن طبیعت ساخته و نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم فضای شهری را با المان‌های مناسب زیباسازی کنیم گفت: این المانها در پارک میراث کهن،بلوار 15خرداد،میدان خاتم الانبیاء،چهارراه برق نصب خواهند شد .

وی از طرح تعویض ایستگاههای اتوبوس شهری نیز خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ، سرپناه های جدید با مبلمان مناسب شهری، سایبان و تجهیزات جدید جایگزین ایستگاه های قدیمی می شود .

رئیس سازمان سیما ،منظر و فضای سبز شهرداری زرند تصریح کرد: 5 ایستگاه اتوبوس در این طرح تعویض شده اند که برای ساخت ، نصب و کف سازی آنها بیش از 130میلیون تومان هزینه شده است .

مهندس عبدالله زاده همچنین از ایجاد یک المان جدید و دائم در حاشیه میدان شهدا خبر داد و گفت: این طرح به صورت یک سفره هفت سین بوده و می تواند مکان خوب برای تهیه عکس های نوروزی شهروندان باشد .

وی ایجاد ابنما،فضای عکاسی ، گل کاری و.. را از فعالیتهای این سازمان در این مکان عنوان کرد و گفت: برای ساخت این مجموعه بیش از 50میلیون تومان از سوی شهرداری هزینه در نظر گرفته شده است .

وی اظهار امیدواری کرد این طرح ها تا ابتدای سال جاری در مکانهای مورد نظر نصب شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری زرند

    منبع خبر

    شهرداری زرند

    شهرداری زرند یک شهرداری در شهر زرند می باشد

      نظرات