توزیع ۱۰ هزار بسته بهداشتی در حاشیه شهر

توزیع ۱۰ هزار بسته بهداشتی در حاشیه شهر

توزیع ۱۰ هزار بسته بهداشتی در حاشیه شهر

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری ایرانیان ضمن اعلام خبر توزیع ۱۰ هزار بسته بهداشتی در حاشیه شهر گفت: در مقابله و پیشگیری مردمی با بیماری کرونا، دفاتر تسهیل گری حاشیه شهر مشهد نشان دادند که بهترین آشنایان و مطلعین شرایط این مناطق و امین‌‌ترین همراهان نیکوکاران هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، محمدجعفر کروژدهی در خصوص انجام طرح کمک‌های بهداشتی این بنیاد به همراه دیگر سمن‌ها به حاشیه شهر مشهد، اظهار کرد: طبق برآوردهای صورت گرفته نهادهای مسوول به ویژه ستاد بیماری کرونا در استان مشخص شد که حاشیه شهر مشهد می‌تواند به عنوان بخش مهمی از گسترش این ویروس باشد، بر همین اساس ما بر این شدیم تا با همکاری دفاتر تسهیل‌گری و شورای اجتماعی محلات در حاشیه شهر به این موضوع ورود پیدا کنیم، در همین راستا با همکاری مشترک این بنیاد و دفاتر توسعه محله، برنامه ریزی برای تهیه ۱۰هزار بسته بهداشتی را در دستور کار قرار داده شد.
وی افزود: ما پس از بسته بندی سه هزار بسته از اقلام مورد نیاز بهداشتی با کمک شایان توجه دفاتر تسهیل‌گری به عنوان آشنایان و مطلعین محله‌های حاشیه شهر و امین نیکوکاران توانستیم بخش اول این اقلام را در میان خانواده‌های هدف توزیع کنیم.
مدیرعامل بنیاد نیکوکاری ایرانیان گفت: این حرکت نخستین تجربه همکاری این بنیاد با دفاتر تسهیل‌گری حاشیه شهر مشهد بود و به حق این قبیل از نهادها با توجه به اطلاعات و آمار دقیقی که از محلات تحت پوشش خود دارند کمک قابل توجهی به سازمان‌های خیریه و نیکوکاری می‌کنند.
وی افزود: افراد مسن، زنان سرپرست خانوار و کودکان کار در اولویت برای توزیع بسته‌های بهداشتی در بین‌ خانواده‌های نیازمند در حاشیه شهر بود که آمار و اطلاعات این افراد توسط دفاتر تسهیل‌گری تهیه شد.
کروژدهی بیان کرد: نیروهای داوطلب که از میان اهالی محلات توسط دفاتر تسهیل‌گری شناسایی شده بودند کمک کردند تا توزیع سرعت بیشتری به خود گیرد، همکاری سمن‌ها با دفاتر تسهیل گری با این حرکت آغاز شد و ادامه پیدا می‌کند چراکه بهترین آمار از شرایط حاشیه شهر را این دفاتر در اختیار دارند و می توانند در اختیار نهادهای موثر نیکوکاری بگذارند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات