اصلاح الگوي مصرف و مقاوم‌سازي اقتصاد، اولويت صنعت برق است

اصلاح الگوي مصرف و مقاوم‌سازي اقتصاد، اولويت صنعت برق است

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمدحسن متولي‌زاده" در آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسيج توانير که با حضور فرمانده مركز بسيج وزارت نيرو برگزار شد، با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري در خصوص اصلاح الگوي مصرف و مقاوم سازي اقتصاد، اظهار داشت: ما به عنوان بسيجي، تابع ولايت هستيم و بايد فرمايشات ايشان را در سياست‌هاي ابلاغي، پيرامون اصلاح الگوي مصرف و مقاوم سازي اقتصاد در اولويت بگذاريم و همچنان كه تاكنون در اين عرصه‌ها پيشتاز بوديم، اقدامات را پيگيري كنيم.
مديرعامل توانير اصلاح الگوي مصرف و مقاوم سازي اقتصاد در صنعت برق را با ثمرات فراواني همراه دانست و خاطرنشان كرد: پيشتازي توانير در اين عرصه، اقبال سازمان برنامه و بودجه و حركت ساير سازمان‌ها از جمله وزارت نفت در اين مسير را به همراه داشته است.
وي تلاش در اين زمينه را فرصت خوبي براي خدمت به كشور و مقاوم سازي اقتصاد عنوان و از نقش موثر مركز بسيج وزارت نيرو و توانير در موفقيت‌هاي حاصل شده تقدير كرد.
در ادامه "داود طارمي" فرمانده مركز بسيج وزارت نيرو، اقدامات حوزه مقاومت بسيج توانير در زمينه كاركردهاي عمومي و تخصصي كه با مساعدت و همياري مديران مجموعه برق كشور حاصل شد را پيشگامانه دانست و افزود: شركت توانير با مساعدت مديرعامل و با هوشياري و تدبير، طرح‌هاي خلاقانه و اثربخش ارايه مي‌كنند و خوشبختانه مجموعه توانير در راس ساير شركت‌ها قرار داشته که اميدواريم اين روند ادامه پيدا كند.
طارمي هدايت كاركردهاي تخصصي به سمت استان‌ها و برپايي نمايشگاه‌هاي استاني دستاوردهاي بسيج را 2 اقدام مهم بسيج براي كمك به كارآمدتر شدن صنعت برق در سال 99 ذكر كرد و به تبيين ماموريت مركز بسيج وزارت نيرو در 3 حوزه كاركردهاي نظامي، امداد و نجات و كانون متخصصان پرداخت.
در این مراسم، "مجتبي عليرضاپور" به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسيج توانير معرفي و از خدمات "عليرضا احمد يزدي" فرمانده سابق حوزه مقاومت بسيج توانير تجليل شد.

لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات