ثبت‌نام از داوطلبان خدمت‌ رسانی

ثبت‌نام از داوطلبان خدمت‌ رسانی

ثبت‌نام از داوطلبان خدمت‌ رسانی

معاون شهردار و رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از راه‌اندازی سامانه‌ای برای ثبت اطلاعات شهروندان متقاضی خدمت‌رسانی داوطلبانه در برنامه‌های پیشگیری از شیوع و مبارزه با کرونا خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدمحسن مصحفی با اشاره به تقاضای مکرر شهروندان مشهدی برای مشارکت در برنامه‌های پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: در پاسخ به این مطالبه مردمی، درگاه اینترنتی «مشهدی‌شو» به آدرس www.mashhadisho.ir را که قبلا به همت معاونت گردشگری و زیارت سازمان برای ثبت اطلاعات متقاضیان خدمت رسانی به زائران دهه آخر صفر راه‌اندازی شده بود، به ثبت‌نام از متقاضیان فعالیت داوطلبانه در مبارزه با کرونا را نیز انجام خواهد داد.
وی با بیان اینکه تا کنون بیش از ۴۸۰ نفر از شهروندان به معاونت اجتماعی مراجعه و برای فعالیت در برنامه‌های پیشگیری از شیوع کرونا اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: این شهروندان به بخش‌های مختلف خدمت‌رسان نظیر معاونت خدمات شهری و سازمان آتش‌نشانی معرفی شده‌اند. اما به منظور برنامه‌ریزی و بهره‌گیری موثرتر از این ظرفیت اجتماعی سامانه فوق راه اندازی شد و شهروندان مایل به فعالیت داوطلبانه در این زمینه می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی گفته شده اقدام نمایند.
مصحفی در خصوص نحوه عملکرد این سامانه گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه به این درگاه اینترنتی اطلاعات فردی و نوع فعالیت مدنظرشان را ثبت کنند تا در نوبت برای امدادرسانی قرار بگیرند.
رییس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: شهروندان نیکوکار می‌توانند با ثبت‌نام در این سامانه در اقدامات و فرایندهایی نظیر بسته‌بندی و توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی در نظر گرفته شده برای اقشار آسیب‌پذیر، گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، ارائه خدمات مشاوره و روان‌شناسی غیرحضوری، ارائه خدمات پزشکی و پرستاری و... مشارکت کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات