آغاز عملیات اجرایی نورپردازی خیابان کوهسنگی

آغاز عملیات اجرایی نورپردازی خیابان کوهسنگی

آغاز عملیات اجرایی نورپردازی خیابان کوهسنگی

شهردار منطقه ۸ مشهد از اجرای عملیات نورپردازی خیابان کوهسنگی در این منطقه خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی شیرازی با بیان اینکه نورپردازی میادین، معابر و بوستان‌های شهری یکی از اقدامات مدیریت شهری در راستای ارتقا سطح ایمنی شهروندان و افزایش زیبایی بصری شهر است، افزود: زیباسازی محیط شهری سرفصل جدید و گسترده خدمات شهری را پربارتر کرده است.
وی ادامه داد: نورپردازی میادین، معابر و بوستان‌های شهری یکی از اقدامات مدیریت شهری در راستای ارتقا سطح ایمنی شهروندان و افزایش زیبایی بصری شهر است.
وی گفت: نورپردازی در واقع نشان دادن حریم عمومی موجود در فضای شهری و نورپردازی شهری، ترکیبی از نورپردازی معابر، بناها، مبلمان شهری و نورپردازی‌های مناسبتی است که علاوه بر ایجاد شرایط ادامه فعالیت‌ها و کارکردهای شهری در هنگام شب، در ایجاد امنیت، آسایش و جذابیت محیط‌های شهری نیز می‌تواند نقش به سزایی ایفا کند.
شهردار منطقه ۸ مشهد ادامه داد: در محیط‌های شهری ایجاد امنیت در شهر برای آسودگی در هنگام کار و فعالیت شبانه از جمله شاخصه‌های مهم نورپردازی شهری است.
شیرازی تصریح کرد: با توجه به تاثیرگذاری نورپردازی در زیباسازی سیمای شهری و با هدف زیبایی نمای شهری و استفاده بصری شهروندان از فضای شهری عملیات اجرایی نورپردازی پل انقلاب با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و دویست و پنجاه هزار ریال صورت پذیرفته است.
وی افزود : طراحی گوبوهای نوری در مقابل مراکر تجاری زیست خاور و بازار جنت و بوستان باغ ملی که در واقع اشکال و طرح هایی هستند که بین سوژه و منبع نور قرار گرفته و باعث ایجاد محیطی دراماتیک می شود.
شایان ذکر است؛ عملیات المان لوستر نوری و جانمایی ۱۸۰ گوی نوری خیابان کوهسنگی و اجرای المان نوری روی تیرهای روشنایی خیابان جنت و ۲ آبشار نوری میدان جهاد سازندگی از جمله اقدامات خلاقانه مدیریت منطقه هشت در زمینه نورپردازی شهری بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات