پیام تبریک نوروز 1399 مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان

پیام تبریک نوروز 1399 مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان

یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال
«ای که قلب‎ها را به سمت کمال دگرگون می‎سازی و چشم ها را به سوی خود می‎دوزی، از تو می‎خواهیم که قلوبمان را متحول کرده و بر دین خود استوارمان سازی و دیدگان دلمان را به نور معرفت و شناخت خودت بصیرت بخشی.
خداوند بخشنده و مهربان نوید حلول سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغازین به خالق بسپارد، اکنون که زمین و زمان جامه نو بر تن می کند و بهار طبیعت فرا می رسد تولد دوباره ی طبیعت و عید فرخنده ی نوروز باستانی را که یادگار نیاکان و پیام‌آور دوستی، عشق و محبت است را همراه با لطافت گلها و عطر شکوفه ها به محضر شریف کارکنان محترم شرکت برق منطقه ای خوزستان و خانواده گرانقدر این عزیزان تبریک و شادباش عرض می نمایم.
کارکنانی که در سالی که گذشت با وجود محدودیت‎ها، مشکلات و تحریم های ظالمانه، با گام های استوار و پایدار، پرچم اقتدار و عزت ایران اسلامی را برافراشته نگاه داشته و با سرودن فعل خواستن و توانستن ‌شاهد دستاوردهای بزرگی در صنعت برق در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد بوده ایم.

در پایان ضمن تبریک عید خجسته نوروز به شما همکاران گرامی از درگاه حضرت احدیت برای سلامتی، تندرستی و شفای عاجل تمامی بیماران، نیک روزی، نیک ورزی و سربلندی هموطنان گرامی و سرافرازی و پیروزی ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.

سرخوش آن عیدی که آن بانی نور        ازکنار کعبه بنماید ظهور
قلبها را مهر هم عهدی زند                  از حرم بانک انا المهدی زند . . .
تمام/
لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات