با توجه به شیوع ویروس کرونا، مردم در آرامستان حضور پیدا نکنند

اجرای طرح ترافیکی ویژه در محدودۀ آرامستان و گلزار شهدا

با توجه به شیوع ویروس کرونا، مردم در آرامستان حضور پیدا نکنند

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌‌ونقل شهرداری کرمان از اجرای طرح ترافیکی ویژه در محدودۀ گلزار شهدا و آرمستان در روزهای پایانی سال، با هماهنگی پلیس خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، علی زنگی آبادی با اشاره به این‌که طرح ترافیکی ویژه در محدودۀ گلزار شهدا، بر حسب شرایط حضور مردم به دو صورت اجرا خواهد شد، گفت: در طرح اول، بعضی از مسیرهای این محدوده یک‌طرفه خواهد شد تا عبور و مرور تسهیل یابد.

وی هدف از اجرای طرح ترافیکی در این محدوده را کاهش و روان‌سازی ترافیک ذکر کرد و گفت: با توجه به شرایط پیش‌آمده در جامعه و ضرورت کاهش تجمع و حضور مردم، از مردم درخواست می‌کنیم مراجعه به آرمستان و گلزار شهدا را به پس از پایان بحران کرونا موکول کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌‌ونقل شهرداری با بیان این‌که روبه‌روی گنبد جبلیه، پارکینگ بزرگی در نظر گرفته شده است، بر ضرورت ماندن مردم در خانه با توجه به شیوع ویروس کرونا تأکید کرد و در خصوص طرح دوم گفت: در طرح دوم، از مسیر گنبد جبلیه به سمت گلزار شهدا، مسیر عبور و مرور خوردورها به سمت گلزار شهدا حذف می‌شود؛ بنابراین، مردم می‌توانند خودروهای خود را در پارکینگ پارک کنند و پیاده به سمت گلزار شهدا بروند.

زنگی‌آبادی افزود: هر دو طرح به پیشنهاد پلیس و با همکاری سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌‌ونقل شهرداری کرمان اجرا می‌شود.

وی در عین حال پیش‌بینی کرد با توجه به بحران شیوع ویروس کرونا، مردم در خانه خواهند ماند؛ بنابراین، وضعیت ترافیک روزهای پایانی امسال در معابر محدودۀ آرمستان و گلزار شهدا، مانند سال‌های گذشته نخواهد بود.

م.ج

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات