اقدامات شهرداری منطقه یک در استقبال از بهار و نوروز باستانی

شهردار منطقه یک تشریح کرد:

اقدامات شهرداری منطقه یک در استقبال از بهار و نوروز باستانی

شهردار منطقه یک کرمان، اقدامات و عملکرد این منطقه را در استقبال از بهار تشریح کرد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، رضا خیاط‌زاده، از ساخت بوستان نرگس خبر داد و گفت: این بوستان دارای وسایل بازی کودکان، وسایل تندرستی، زمین ورزشیِ چندمنظوره، مسیر دوچرخه‌سواری، آب‌نما، سکوی استراحت شهروندان و فضای سبز است.

وی با اشاره به ساخت بوستان بلدالامین در این منطقه گفت: این بوستان نیز دارای وسایل بازی کودکان، وسایل تندرستی، مسیر دوچرخه‌سواری، مسیر پیاده‌روی، آمفی‌تئاتر روباز و فضای سبز است.

شهردار منطقه یک بهسازی فضای سبز اطراف گنبد جبلیه، جدول‌گذاری و ساماندهی باند کندرو در بزرگراه آیت‌الله خامنه‌ای و ساخت بلوار 35 متری حدفاصل جادۀ جدید آرامستان تا خیابان رُز (به نام بلوار شهید سپهبد سلیمانی) را از دیگر اقدامات این منطقه دانست.

خیاط‌زاده افزود: زیرسازی و ترمیم آسفالتِ معابر اصلی و فرعیِ محدودۀ منطقه و تنظیف، پاک‌سازی و بارگیری خاک‌ونخاله در معابر و محله‌ها، ازجمله اقدامات این منطقه برای استقبال از بهار است.

وی ادامه داد: هم‌چنین در جهت زیباسازی منظر شهری، در بوستان‌ها و فضاهای سبز محدودۀ منطقه، گل‌وگیاه کاشته شده است.

شهردار منطقه یک کاشت گل‌وگیاه در بوستان‌های جدیدالاحداث نرگس و بلدالامین و فضای سبز مجاور گنبد جبلیه را از دیگر اقدامات دانست و گفت: روشنایی، نورپردازی و آب مورد نیاز بوستان‌های نرگس، بلدالامین و گنبد جبلیه نیز تأمین شده است.

خیاط‌زاده رنگ‌آمیزی جدول‌های معابر و تأسیسات و وسایل موجود در بوستان‌ها و فضاهای سبز محدودۀ این منطقه و بازسازی سرویس بهداشتیِ بوستان شورا را از دیگر اقدامات این منطقه برای استقبال از نوروز دانست.

م.ا

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید AAQQ111.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید MMQQQ222.jpg

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات