امروز شهرداری با همه موانع فعالانه دارد کار می کند

امروز شهرداری با همه موانع فعالانه دارد کار می کند

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری، فرامرز نقیبی در شصت و ششمین جلسه شورای شهر ساری با اشاره به اینکه  بدهکاری در شهرداری اجتناب ناپذیر است، افزود: هر تیم مدیریتی ناگزیر از پرداخت این بدهی است و نمی تواند شانه خالی کند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری ادامه داد: تنها ۶ ماه از حضور آقای رجبی در سمت شهردار گذشته که طی این مدت مشکلات پی در پی هم داشتیم که کارها را به توقف یا تعطیلی کشاند مثل بحران زباله، انتخابات و حالا هم کرونا، با این وجود چند پروژه مهم اجرا شد.

وی گفت: اتمام بوستان بانوان، ادامه پروژه نیروگاه زباله سوز که کار مهمی بوده، پروژه بلوار کشاورز با صرف ۲۳ میلیارد تومان هزینه که موجب بهبود وضعیت منطقه شده و اهالی تازه احساس کردند در شهر بسر می برند، زیرگذر هلال احمر، احداث سی دهنه مغازه سازمان میادین و استقلال مالی این سازمان و نیز آسفالت معابر و برش استاندارد خرابی ها برای اولین بار و لکه گیری آنها و خرید لباس ضد حریق برای آتش نشانان شهر با صرف سه میلیارد تومان از جمله کارهایی بوده که همین مدت صورت گرفت.

رییس کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری شورای اسلامی شهر ساری خاطر نشان کرد: برخی تصور می کردند شهرداری حقوق اسفندماه را نمی تواند بدهد اما حقوق، عیدی و پاداش پرسنل هم بحمدالله کامل پرداخت شد و این درخور اعتناست.

وی تصریح کرد: امروز شهرداری ساری با همه موانعی که بروز کرده دارد کار می کند و ما باید حمایت کنیم. همینکه سازمان عمران فعال می باشد یک دستا‌ورد هست.

نقیبی تأکید کرد: شهرداری با درآمدهایش از عهده هزینه های جاری برمی آید و برای عمران و آبادانی شهر نیاز به جذب سرمایه گذار و رونق سرمایه گذاریست.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات