سلامت کارکنان خدمت رسان شهرداری باید در اولویت باشد/ لزوم پیگیری و نظارت شهرداری در پرداخت مطالبات پایان سال کارکنان شرکتی

سلامت کارکنان خدمت رسان شهرداری باید در اولویت باشد/ لزوم پیگیری و نظارت شهرداری در پرداخت مطالبات پایان سال کارکنان شرکتی

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ساری، سعید نجاریان در جریان شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری با تأکید بر اینکه حفظ سلامت نیروهای خدمت رسان شهرداری و سازمانها باید در اولویت باشد، گفت: تأمین حداقل نیاز آنها از قبیل ماسک، دستکش و لباس باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال و در ‌آستانه آغاز تعطیلات نوروزی قرار داریم، تصریح کرد: باید مراقب سلامت پاکبان های خدوم و نیروهای زحمتکش سازمان های آتش نشانی، مدیریت پسماند، آرامستان، فضای سبز، حمل مسافر و بار و... با برطرف کردن حداقل نیازهای آنها که عمدتاً اقلام بهداشتی است، بود.

عضو شورای اسلامی شهر ساری در بخش دیگری از سخنانش همچنین بر لزوم پیگیری حقوق‌ و مطالبات پایان سال نیروهای شرکتی شهرداری تأکید کرد و اذعان داشت: شهرداری و سازمان های تابعه باید نظارت کافی را در پرداخت مطالبات پایان سال کارکنان شرکتی از جمله عیدی، سنوات و... داشته باشند چرا که بعضاً مراجعاتی از سوی این پرسنل به ما صورت گرفته و گلایه هایی در این زمینه انجام شده است.

نجاریان افزود: چنانچه شهرداری کلیه مزایای مستمر و غیر مستمر سالانه کارکنان شرکتی را به صورت کامل به شرکت های طرف قرارداد پرداخت کرده باشد، باید نظارت دقیقی در اخذ مطالبات به حق این دسته از پرسنل داشته باشد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ساری

    منبع خبر

    شورای شهر ساری

    شورای شهر ساری یک شورای شهر در شهر ساری می باشد

      نظرات