نوروز ۹۹ پذیرای میهمانان نوروزی نیستیم/شهرداری تبریز فعالانه در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام می ...

نوروز ۹۹ پذیرای میهمانان نوروزی نیستیم/شهرداری تبریز فعالانه در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اقدام می ...

به گزارش شهریار، ایرج شهین‌باهر در گفتگو با برنامه تلویزیونی «تبریزیم» اظهار داشت: همین موضوع شرایط را متفاوت کرده و تلاش ما این است که با انجام برخی اقدامات، روحیه نشاط و شادابی شهروندان حفط شود.

او با بیان اینکه در تبریز هیچ گونه خدماتی به مسافران در ایام نوروز ارائه نمی شود، تصریح کرد: اجازه نصب چادر در پارک ها داده نمی شود. از کلیه هموطنان خواهش کرده ایم در این ایام به تبریز سفر نکنند. شهر تبریز سال آینده پذیرای میهمان و مسافران خواهد بود.

ایرج شهین‌باهر با اشاره به اقدامات شهرداری تبریز برای مقابله با ویروس کرونا، گفت: تمامی دستگاهها در ستاد پیشگیری از این بیماری پای کار هستند و شهرداری تبریز نیز با ضدعفونی معابر، کنترل ورودی و خروجی معابر، ضدعفونی و غربالگری مسافران در پایانه مسافربری سعی داشته ایم از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

او تاکید کرد: انتظار داریم تمامی شهروندان بهداشت فردی و نکات ضروری جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را رعایت کنند. از مردم تقاضا داریم ۱۴ روز در قرنطینه خانگی باشند تا چرخه این بیماری قطع شود.

شهردار تبریز افزود: در سال ۹۸ شاهد  مشکلات و نیز حوادث غیر مترقبه فراوانی بودیم اما امیدوارم همان طور که همیشه با لطف خداوند در تمامی سختی ها سربلند بوده ایم این بیماری را نیز از پیش رو برداریم.

او با اشاره به اینکه بیماری کرونا شهروندان را دچار مشکلاتی کرده است، گفت: از همین رو تمامی شرایط شهرداری از جمله در تخفیف عوارض و ... به همان روش، از اسفند به فروردین انتقال داده شده است و در واقع تا پایان فروردین عوارض افزایش پیدا نمی کند.

ایرج شهین‌باهر ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه بیماری کرونا باعث کاهش تردد شهروندان و ضرر و زیان برای کسبه شده است، در راستای فرهنگ سازی عمومی و به منظور  کمک به آنها و شریک شدن در ضرر و زیان وارده، از کلیه املاک و مستغلاتی که شهرداری اجاره داده است دو ماه اجاره بها گرفته نمی شود.

شهردار تبریز با بیان اینکه این روزها، روزهای سخت و پرکاری برای مجموعه شهرداری بخصوص حوزه خدمات شهری بوده است، از تلاش های کلیه مدیران، کارکنان و کارگران زحمت کش قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات