تجهیز سوله های بحران به ۱۷ دیزل ژنراتور/ سوله های بحران آماده واگذاری  ...

تجهیز سوله های بحران به ۱۷ دیزل ژنراتور/ سوله های بحران آماده واگذاری ...

تجهیز سوله های بحران به ۱۷ دیزل ژنراتور/ سوله های بحران آماده واگذاری به دانشگاه علوم پزشکی است

رییس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری مشهد از تجهیز سوله های بحران به دیزل ژنراتور و تامین برق پشتیبان برای این سوله ها خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وحید اکلملی در این خصوص گفت: یکی از مواردی که در سوله های بحران به ویژه در زمان اضطراری ضرورت پیدا می کند تامین برق است، به خصوص زمانی که سوله ها برای بحث درمانی و تبدیل به بیمارستان صحرایی مورد استفاده قرار گیرند.
وی اضافه کرد: لذا برای اطمینان از دسترسی به برق در صورت قطع برق شهری اقدام به خرید ۱۷ دیزل ژنراتور برای تامین برق پشتیبان جهت سوله های بحران در مواقع ضروری کرده ایم.
وی تصریح کرد: برای این که بتوانیم تمام نقاط شهر را پوشش دهیم ۱۲ عدد از این دیزل ژنراتورها پرتابل هستند و قابلیت جابه جایی به نقاط مختلف را دارند، ۵ دیزل دیگر ثابت و در موتورخانه های سوله های بحران نصب خواهند شد.
اکلملی با اشاره به این که آخرین مرحله از ورود دیزل ژنراتورها به مشهد امروز انجام و به سوله بحران طرق انتقال داده شد، ادامه داد: پیش از این نیز سوله های بحران تخلیه، ضد عفونی و به دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای تجهیز تحویل داده شده تا در صورت نیاز با اولویت بندی مورد استفاده قرار گیرند.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات