راه ها و بزرگراه های آماده بهره برداری در هفت دولت

راه ها و بزرگراه های آماده بهره برداری در هفت دولت

http://www.bananews.irمعاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۵۷۲ کیلومتر از انواع راهها آماده بهره‌برداری است که از این مقدار ۶۰۸ کیلومتر آن به بزرگراهها با اعتبار سه هزار و ۷۵۱ میلیارد ریال اختصاص دارد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) ، مهندس احمد صادقی- مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه- گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۵۷۲ کیلومتر از انواع راهها آماده افتتاح است که از این مقدار ۶۰۸ کیلومتر آن به بزرگراهها اختصاص دارد که با مجموع ۳۷۵۱ میلیارد ریال اعتبار به انجام رسیده است.

صادقی افزود: باند اول کمربندی غرب کرمانشاه به طول ۱۴ کیلومتر، کنارگذر تربت حیدریه به طول ۳۸ کیلومتر، قطعه ۲ دیهوک فردوس به طول ۲۵ کیلومتر و قطعه ۲ فیض آباد- بجستان به طول ۵۴ کیلومتر تعدادی از پروژه های آماده بهره برداری در هفته دولت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افتتاح این پروژه ها را در افزایش ضریب امنیت راههای کشور بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد: با افزوده شدن این راهها به شبکه حمل و نقل کشور، علاوه بر تسهیل رفت و آمد و کاهش زمان سفر به میزان قابل توجهی در مصرف سوخت نیز صرفه جویی خواهد شد.

وی قطعه ۱و۲ و ۳ گرگان-آزادشهر به طول ۷۲ کیلومتر، قطعه ۲ فاروج- شیروان به طول ۴۱ کیلومتر، پل بزرگ سنته به طول ۱۲ کیلومتر، تقاطع باغچه-بینالود به طول ۱۸ کیلومتر و قطعات ۳ و ۴ شیروان- بجنورد به طول ۶۴ کیلومتر را تعداد دیگری از پروژه های آماده بهره برداری در هفته دولت عنوان کرد.

به گزارش بنانیوز به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه خاطرنشان کرد: اولویت اصلی در این شرکت، توسعه موزون شبکه حمل و نقل در تمامی نقاط کشور است که این مسئله را می توان در پروژه های آماده بهره برداری مشاهده کرد.

وی ادامه داد: تقریبا در بیشتر استان ها پروژه هایی در دست احداث یا آماده بهره برداری است که از آن جمله می توان به قطعات ۱ و ۲ کنارگذر میبد-اردکان به طول ۵۰ کیلومتر، بزرگراه بندرعباس- سیرجان به طول ۷۲ کیلومتر،۳ دستگاه تقاطع غیر همسطح مهاجران-توره، باند دوم کوپال-رامهرمز به طول ۲۵ کیلومتر، محور گدوک-پل سفید به طول ۲۰ کیلومتر و آسفالت توپکا اسد آباد-کنگاور به طول ۳۲ کیلومتر اشاره کرد که در هفته دولت آماده بهره برداری است.

 

 

    نظرات