پیام تبریک شهردار کرمان به مناسبت فرا رسیدن سال نو

به‌نام خدا

«ای تغییردهندۀ دل‌ها و دیده‏‌ها، ای مدبّر شب و روز، ای گردانندۀ سال و حالت‌ها؛ بگردان حال ما را به نیکوترین حال.»

✅ بهار با گام‌های پرطراوتش از راه رسید تا در هنگامۀ جوشش دوبارۀ زمین، دل‌های عاشقان مناجات «یا مقلب القلوب و الابصار» را به امید «حوّل حالنا الی احسن‌الحال» زمزمه کنند.

✅ سال نو را در حالی آغاز می‌کنیم که علاوه بر سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه‌السلام، فرخنده‌مبعث حضرت رسول‌اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله) و زادروز خجستۀ امام مهربانی، امام حسین (علیه‌السلام)، برادر علمدارش حضرت ابوالفضل (علیه‌السلام) و فرزندان بزرگوارش، امام علی‌ابن‌الحسین علیه‌السلام و حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام و هم‌چنین میلاد پُربرکت امام زمان، مهدی موعود (علیه‌السلام) را پیشِ‌رو داریم. با این امید که در سال جدید، با مدد از این اسوه‌های بزرگ، مسیر توسعه و آبادانی شهرمان کرمانِ عزیز را با سرعت بیشتر طی کنیم.

✅ نوروز، بهانه‌ای برای یادآوری خوشی‌ها و تلخی‌های سالی است که گذشت؛ سال 1398، با همۀ شادی‌ها و دشواری‌ها گذشت؛ اگرچه تلخی‌های این سال بیشتر به چشم می‌آید؛ روزهای تلخی چون شهادت سپهبد سرافراز شهید حاج‌قاسم سلیمانی و پایان سال هم، شیوع ویروس کرونا که همچنان مردم این دیار کهن با این مشکل بزرگ دست‌به‌گریبان هستند، اما امیدواریم که «گردانندۀ سال و حالت‌ها»، حال همۀ ما را به نیکوترین حال تبدیل کند.

✅ و نوروز فرصت مناسبی است تا با شما شهروندان گرانقدر، عهد ببندیم که برای رسیدن به شهری آبادتر، لحظه‌ای دست از تلاش برنداریم و همواره در جهت عمران و آبادانی شهر کرمان، آن‌گونه که شایستۀ مردم شریف این دیار است، تلاش کنیم.

✅ هم‌چنین خوشنودیم در سالی که گذشت، شهرداری کرمان علی‌رغم وجود مشکلات متعدد ازجمله مشکلات اقتصادی، سالی پُر از کار و کوشش را پشت سر گذاشت و چند پروژۀ بزرگ ازجمله زیرگذر آزادی و تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهید الله‌دادی و شهید بادپا به بهره‌برداری رسید؛ ضمن این‌که درآمد شهرداری کرمان نیز افزایش قابل توجهی یافت.

✅ بی‌شک، آنچه در سال 98 اتفاق افتاد، در سایۀ لطف و توفیق الهی و با مشارکت شما مردم این دیار و همکاری مدیران محترم استان، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همکارانم در شهرداری کرمان رقم خورد؛ امیدوارم در سال پیشِ‌رو نیز شاهد بهترین‌ها برای شهر کرمان و شهروندان دیار کریمان باشیم.

✅ اینک در طلیعۀ بهار و رستاخیز دوبارۀ طبیعت، با پیشکش بهترین آرزوها برای شهروندان مهربانِ کرمانی، سلامت و موفقیت همشهریان عزیز خود را از درگاه خداوند توانا آرزو می‌کنم.

«از همه سوی جهان جلوۀ او می‌بینم

جلوۀ اوست جهان کز همه‌سو می‌بینم

چون به نوروز کند پیرهن از سبزه و گل

آن نگارین همه رنگ و همه بو می‌بینم»

(شهریار)

سال نو مبارک و ایام به کام‌.

سیدمهران عالم‌زاده

شهردار کرمان

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات