پیام تبریک شهردار تفرش به مناسبت فرا رسیدن سال جدید

پیام تبریک شهردار تفرش به مناسبت فرا رسیدن سال جدید

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال…
بهار؛ هنگامه نو به نو شدن، رستاخیز طبیعت و پیام آورتحول وتازگی و نوروز؛ ارج نهادن به شکوه شکفتن، جشن نکوداشت والاترین آیین های انسانی و میعادگاه آشتی، صلح، مهربانی، مودت و محبت است.
اینک که عندلیبان به شکرانه بهار، نغمه نشاط و سرمستی سرداده و سال نو با پیشقراولی و طلایه داری نوروز، خرامان از راه رسیده است؛ از خالق هستی، بهاری نیکو را برای مردم سرزمینم آرزو می کنیم.

اینجانب، سال نو شمسی که مصادف با شهادت امام موسی کاظم (علیه السلام)، امام هفتم شیعیان است را خدمت مردم عزیز ایران و بویژه مردم فهیم و گرانقدر شهرستان تفرش تبریک و تسلیت عرض نموده و آرزو می کنم سال جدید، سالی سرشار از خیر و برکت توام با سلامتی و بهروزی برای تمامی مردم سرزمینم باشد.
سال ۱۳۹۸ با تمام فراز و نشیب ها و تلخی هایش به پایان رسید و و عندلیبان به شکرانه بهار، نغمه نشاط و سرمستی سرداده و سال نو با پیشقراولی و طلایه داری نوروز، خرامان از راه رسیده است؛
امسال بهار دل انگیز در حالی از راه می رسد که هموطنان عزیزمان در سراسر میهن اسلامی درگیر مبارزه با ویروس کرونا هستند و برای پیشگیری و مقابله با شیوع گسترده آن تمام توان خود را به کار گرفته و بی شک نتیجه این همدلی و اتحاد عبور موفقیت آمیز از شرایط سختی است که تصویری افتخار آمیز از فرهنگ ، مسئولیت پذیری، انسجام و وحدت ایرانیان سرافراز را به یادگار خواهد گذاشت.
در پایان خداوند بزرگ را بخاطر همه نعمت هایش سپاس گفته و نوروز باستانی را با آرزوی بهروزی و پیروزی، صمیمانه به تمامی ملت ایران بویژه مردم فهیم و گرانقدر شهرستان تفرش تبریک و شادباش می گویم.

ابراهیمی فر شهردار تفرش IMG_2020032049203

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تفرش

    منبع خبر

    شهرداری تفرش

    شهرداری تفرش

    شهرداری تفرش یک شهرداری در شهر تفرش می باشد

      نظرات