پیام تبریک مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان به مناسبت روز جهانی آب

مهندس وحید خرّمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان طی پیامی فرا رسیدن روز جهانی آب را تبریک گفت .

در این پیام آمده است :

آب همواره یک کالای استراتژیک بوده و نقش اصلی را در شکل گیری تمدن ها داشته است؛ تاریخ نشان می دهد که تمام تمدن های بزرگ در کنار منابع آبی شکل گرفته اند. جهان نیز به خاطر ارزش آب در تمدن بشری، یک روز را به این موضوع اختصاص داده است .

22 مارس برابر سوم فرودین ماه سال 1399 روز جهانی آب است که با شعار « آب و تغییر اقلیم ،مسئولیت اجتماعی » معرفی شده است. روز جهانی آب فرصتی است  برای تأمل دوباره به نقش آب در زندگی بشر و همچنین نقش ما در حفاظت از این ماده گرانبها می باشد. نامگذاری روز جهانی امسال با هدف توجه هرچه بیشتر به نقش انسانها و مسئولیت اجتماعی آنان نسبت به آب و تغییر اقلیم می باشد . تغییر اقلیم تاثیر زیادی در بخش آب داشته  و باعث شده که در بخش هایی از دنیا شاهد  خشکسالی و در بخش هایی شاهد سیلابهای مخرب باشیم. در این وضعیت مهمترین مسئله پیش روی ما کاهش اثرات مخرب تغییر اقلیم و همچنین  فراهم نمودن زمینه  برای سازگاری با این تغییرات است که کمترین اثرات منفی را بر جوامع داشته باشد .

اینجانب با گرامیداشت عید باستانی نوروز؛ عید سعید مبعث ؛ روز جهانی آب (آب و تغییر اقلیم ، مسئولیت اجتماعی ) را خدمت یکایک مردم فرهیخته و عزیز گیلان تبریک عرض می نمایم و وظیفه خود می دانم با توجه به شیوع ویروس کرونا و ابتلاء تعدادی از هموطنان عزیز، شفای عاجل برای بیماران و غفران الهی برای درگذشتگان را از خداوند منان خواستارام و از تلاش ها و رشادتهای کلیه کادر پزشکی، پرستاران و ایثارگران عرصه نظام سلامت استان گیلان، تشکر مینمایم. در پایان از هم استانی های گرانقدر تقاضا داریم ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و توجه به اهمیت در دسترس بودن این ماده حیاتی ، نهایت دقت و اهتمام را در مصرف آب مبذول دارند .

وحید خرّمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گیلان

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گیلان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گیلان

    شركت آب منطقه‌ای گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات