آماده‌باش مسئولان و عوامل اجرایی حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در ایام نوروز

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی: تمامی مدیران شهرستانی ، استانی و عوامل اجرایی اداره کل حفاظت محیط زیست استان در ایام نوروز به صورت شبانه روزی در آماده باش کامل هستند.

افزودنی است: در ایام تعطیلات نوروزی زمینه برای بروز زمین‌خواری و کوه‌خواری نیز وجود دارد، و امکان دارد بعضی از افراد در این روزها اقدام به کاشت درخت و یا دیوارکشی در زمین‌های بیرون از املاک خود می‌کنند؛ اما با نظارت و پایشی که ماموران یگان حفاظت محیط زیست در مناطق تحت حفاظت خواهند داشت و از طریق هماهنگی‌های صورت پذیرفته با دستکاه قضایی،نیروی انتظامی، دهیاری‌ها و استفاده از اطلاعات مردمی، جلوی این قبیل تخلفات گرفته می‌شود.

اضافه می شود: این آماده باش در دو بخش یگان حفاظت محیط زیست که وظیفه نظارت و جلوگیری از تخریب، تصرف و تعرض به مناطق تحت حفاظت این اداره‌ کل و کارشناسان محیط انسانی که به‌صورت شبانه‌روزی واحدها و صنایع را از حیث آلایندگی کنترل می‌کنند، است.

لذا از مردم عزیز استان در خواست می شود : در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی مراتب با شماره تلفن های ۰۴۱-۳۳۳۴۳۵۱۳و ۳۳۳۵۵۹۰۹ به کشیک های ثابت این اداره کل اطلاع دهند.
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات