قدردانی فرماندار نیر از تلاش های شرکت آب منطقه ای اردبیل در حوزه...

فرماندار شهرستان نیر با حضور رئیس اداره منابع شهرستان و نماینده مجری طرح های تعمیرات، مرمت و بازسازی آبهای گرم و سرد معدنی شرکت آب منطقه ای اردبیل از عملیات تعمیرات آبگرم قینرجه نیر بازدید کرد.

مهندس ابراهیم امامی در این برنامه ضمن بازدید از عملیات تعمیرات آبگرم قینرجه، از تلاش ها و برنامه ریزی های شرکت آب منطقه ای اردبیل در جهت توسعه گردشگری آبی شهرستان نیر قدردانی کرد.

رئیس اداره منابع آب شهرستان نیر هم در این بازدید با اشاره به تعمیرات در دست اقدام شرکت آب منطقه ای اردبیل در آبگرم قینرجه نیر تصریح کرد: این اقدامات در پی بازدید اخیر مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل و دستور وی مبنی بر انجام تعمیرات در بخش های مختلف شروع شد.

مهندس رضا سلیمی افزود : فاز دوم آبگرم قینرجه که شامل استخر مردانه، رستوران و محوطه سازی می شود  مطالعه و تهیه نقشه های اجرایی توسط مشاور از بهمن ماه سال ۹۸ شروع گردیده و در تابستان امسال به مرحله ی اجراء خواهد رسید .

گفتنی است در این بازدید نماینده مجری طرح های تعمیرات، مرمت و بازسازی آبهای گرم و سرد معدنی شرکت آب منطقه ای اردبیل توضیحات کاملی از روند تعمیرات صورت گرفته در این آبگرم را ارائه نمود.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات