کلنگی که با تاخیر به زمین خورد

کلنگی که با تاخیر به زمین خورد

http://www.bananews.irکلنگ بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی فردیس در حالی صبح امروز با حضور مسئولان شهری و شهرستانی به زمین خورد که احداث این پروژه از مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به شهرستان کرج محسوب می‌شود و امروز پس از سالها انتظار رنگ اجرایی به خود گرفت.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) افتتاح همزمان ۲۷۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۴۷ میلیارد تومان شاخص اقدامات عمرانی هفته دولت در استان البرز است که بهره برداری از آنها از دو روز قبل احساس شده است.

در همین راستا، صبح امروز دبستان ۱۴ کلاسه عارف با دو هزار مترمربع وسعت با حضور مسئولان ارشد استان البرز و شهرستان کرج افتتاح شد.

این دبستان در منطقه ۴۰۰ دستگاه کرج واقع شده و از مصوبات دو سوم رئیس جمهور به استان البرز است.

همچنین ساعاتی قبل کلنگ احداث بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی سید الشهداء با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان به زمین زده شد.

اعتبار احداث این بیمارستان از ردیف‌های ملی تامین می‌گردد و مجری ساخت آن نیز اداره کل مسکن و شهرسازی استان البرز است.

کلنگ زنی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی فردیس سومین برنامه افتتاحیه‌های همزمان پروژه‌های عمرانی هفته دولت در شهرستان کرج بود.

مجری احداث این بیمارستان اداره کل مسکن و شهرسازی استان البرز است و اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی آن از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور تامین می‌گردد.

زمین احداث بیمارستان ۱۶۰ تختخوابه فردیس از سوی شورای اسلامی و شهرداری کرج تامین شده است. این در حالی است که سالهاست از قول مساعد مسئولان برای احداث این بیمارستان می‌گذرد و پس از نزدیک به یک دهه انتظار، تازه کلنگ آن به زمین زده شد که حتی زمین آن نیز پاکسازی نشده بود.

تصریح می‌شود استاندار البرز غایب آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی هفته دولت است که معاون عمرانی وی علت آن را حضور فرهادی در نهاد ریاست جمهوری جهت رایزنی برای اخذ اعتبارات بیشتر اعلام کرد.

 

 

    نظرات