واگذاری ۱۰ هزار مسکن مهر و دلیل افزایش۵۰ هزار تومانی هزینه ساخت

واگذاری ۱۰ هزار مسکن مهر و دلیل افزایش۵۰ هزار تومانی هزینه ساخت

www.BanaNews.irمعاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۱۰ هزار مسکن مهر در استان تهران در شهریورماه واگذار می‌شود،گفت: طبق توافق با انبوه‌سازان هزینه ساخت هر مترمربع مسکن مهر ۳۰۰ هزار تومان است که با اضافه شدن هزینه‌های جانبی این مبلغ به ۳۵۰ هزار تومان افزایش می‌یابد.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) جمشید نورصالحی در گفت‌وگو با فارس افزود: طبق قراردادی که با انبوه‌سازان به امضا رسیده است، هزینه ساخت هر یک متر مربع زیربنا در مسکن مهر ۳۰۰ هزار تومان است اما سایر هزینه‌های جانبی مثل هزینه اخذ پروانه، بیمه و هزینه نقل و انتقال سند باعث می‌شود تا این مبلغ به ۳۵۰ هزار تومان نیز برسد.

وی ادامه داد: پس اینکه می‌گویند انبوه‌سازان از قراردادی که برای ساخت مسکن مهر بسته‌اند سرپیچی می کنند درست نیست.

*واگذاری ۱۰ هزار مسکن مهر در استان تهران

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص واگذاری مسکن مهر در شهریور ماه جاری گفت: در ماه جاری حدود ۱۹۱ هزار و ۶۱۳ واحد مسکونی مهر در کل کشور واگذار می‌شود که از این میزان حدود ۱۰ هزار مسکن مربوط به استان تهران است.

نورصالحی افزود: این ۱۰ هزار مسکن مورد اشاره در شهرهای جدید پردیس، پرند، هشتگرد و پاکدشت واگذار خواهد شد.

*۵۰۰ مسکن صنعتی بدون گاز در پرند

معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سؤال که آیا واحدهای مسکونی ساخته شده توسط «مپسا» در پرند که انشعاب گاز نداشتند مشکلشان حل شد،‌گفت: حدود ۹۰۰ واحد مسکونی صنعتی توسط شرکت «مپسا» تولید شده است که از این میزان حدود ۵۰۰ واحد مسکونی هنوز انشعاب گاز ندارند.

 

 

    نظرات