اصلاح 50 نقطۀ حادثه‌سازِ شهر کرمان

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان خبر داد:

اصلاح 50 نقطۀ حادثه‌سازِ شهر کرمان

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان از اصلاح 50 نقطه حادثه‌ساز در شهر کرمان خبر داد.

به گزارش کرمان‌آنلاین، علی زنگی‌آبادی گفت: از این تعداد، در 30 نقطۀ حادثه‌ساز، اصلاح هندسی و عملیات عمرانی انجام شده است.

وی با اشاره به این‌که نقاط حادثه‌ساز براساس گزارش پلیس از میزان تصادفات و دلایل  آن مشخص می‌شود، گفت: کارشناسان ترافیک شهرداری بعد از اعلام پلیس، از محل، بازدید و طی مدت چند روز از نزدیک آمارگیری و میزان حادثه‌خیز بودن آن نقطه را بررسی می‌کنند.

وی افزود: پس از آن، طرح ترافیکی ارایه‌شده ازسوی کارشناسان ترافیک برای اصلاح محل حادثه‌خیز بر اساس میزان و دلایل تصادف، در کارگروه تخصصی ترافیک شهرداری کرمان، توسط کارشناسان ارشد ترافیک مورد بررسی قرار می‌گیرد.

زنگی‌آبادی ادامه داد: طرح ترافیکی پس از بررسی در کارگروه ترافیک شهرداری، در کارگروه ترافیک استان نیز بررسی، تصویب و سپس اجرا می‌شود.

وی با بیان این‌که در سال گذشته به‌منظور تسهیل عبور و مرور خودروها، امنیت مردم و کاهش تصادفات، حدود 50 نقطۀ حادثه‌ساز را با نصب سرعت‌کاه، تابلوی راهنمایی و رانندگی، خط‌کشی معابر، نصب چراغ چشمک‌زن و چراغ فرماندهی اصلاح کردیم، گفت: بلوار امام حسن علیه‌السلام، ازجمله معابر حادثه‌سازِ شهر کرمان بود که با همکاری پلیس، در این مسیر 12 سرعت‌کاه و چندین تابلو نصب کردیم؛ در نتیجه، تصادفات به‌طور محسوسی کاهش یافت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری کرمان با اشاره به سرعت قابل توجه اجرای طرح‌های ترافیکی گفت: با توجه به ادغام معاونت عمرانی شهرداری کرمان با معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و تبدیل آن به معاونت حمل‌ونقل و امور زیر بنایی، اقدامات عمرانی در جهت اصلاح هندسی معابر، به‌سرعت انجام می‌شود.

م.ج

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات