در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار و شهردار با فرمانده سپاه الغدیر یزد بر همکاری برای مقابله با ویروس کرونا تاکید شد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد سه شنبه پنجم فروردین 1399 در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر یزد ضمن قدردانی از تلاش های نیروهای سپاه یزد با کادر درمان برای مقابله با ویروس کرونا گفت: سپاه الغدیر همواره در کنار مردم به خدمت رسانی مشغول هستند و در این مقطع که کشور با این بیماری مبارزه می کند سپاه الغدیر همچنان که در زمان دفاع مقدس خدمات شایسته ای را انجام داد در مقابله با ویروس کرونا هم به یاری مردم شتافت و امید را به مردم بازگرداند.
غلامعلی سفید در ادامه با اعلام آمادگی شهرداری و شورای اسلامی شهر افزود: مردم طی هفته های اخیر ماندن در خانه را به عنوان بهترین اقدام در مقابل این ویروس برگزیدند و در ایامی که بسیاری از امور به واسطه این بیماری تعطیل شده ما با همکاری هم به ارائه خدمات بپردازیم و امیدواریم آمادگی که در مردم برای در خانه ماندن ایجاد شده از بین نرود.
در این دیدار جمال الدین عزیزی شهردار، محسن ابوترابی، سپنتا نیکنام و ونوس عامری از اعضای شورای اسلامی شهر با تقدیر از خدمات سپاه الغدیر یزد پیشنهادات و نقطه نظرات خود را در همکاری های فیمابین اعلام کردند.
تاکید بر حضور پررنگ نیروی بسیج و سپاه در کنار شهرداری، قاطعیت در ورود و خروج های شهر و محدودیت های تردد در سطح شهر برای کنترل این بیماری از مواردی بود که اعضای شورا و شهردار به آن اشاره کردند.
فرمانده سپاه الغدیر یزد هم در این دیدار به قرارگاه پدافند زیستی در این فرماندهی اشاره و عنوان کرد: این قرارگاه از چهارم اسفند فعالیت خود را با کارگروه های تعریف شده آغاز کرد
سرهنگ رضا پورشمسی افزود: بسیج جامعه پزشکی در اولین روزهای شیوع این ویروس فعال شد و به کمک کادر درمان استان اقدامات پزشکی را آغاز کرد. علاوه بر همکاری با اصناف پس از مصوبه شورای تامین برای کنترل مبادی ورودی شهر نیروها مستقر و به ارائه خدمت پرداختند و در حال حاضر نقاهتگاه بیماران راه اندازی شد تا در صورت لزوم خدمات خود را به بیماران ارائه کند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات