در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر، فرماندار و شهردار با فرمانده نیروی انتظامی استان پیرامون کنترل مبادی ورودی شهر با همکاری شهرداری بحث و تبادل نظر شد

در این دیدار که روز سه شنبه پنجم فروردین 1399 با حضور غلامعلی سفید رئیس شورای اسلامی شهر، محسن ابوترابی، ونوس عامری، سپنتا نیکنام و الهه جورابی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمال الدین عزیزی شهردار انجام شد بر همکاری شهرداری با نیروی انتظامی برای کنترل مبادی ورودی شهر تاکید شد.
اعضای شورای اسلامی شهر حضور مستمر نیروهای انتظامی و برخورد قاطع و سریع با مخلین نظم را خواستار شدند و بر محدودیت ترددهای سطح شهر، تعامل با بزرگان محلات و برخورد با خانه های مسافر تاکید کردند.
فرمانده انتظامی استان با قدردانی از استاندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در ستاد مبارزه با بیماری کرونا گفت: اتحاد و همدلی دستگاه ها برای مقابله با این ویروس در کشور مثال زدنی است و با اراده ای که در مسئولین استان شاهد هستیم به یاری خداوند به زودی شاهد ریشه کنی این ویروس خواهیم بود.
سردار محمدرضا میرحیدری ادامه داد: برخورد قاطع با خانه های مسافر انجام گرفت و برای کنترل بیشتر بر اصناف و خانه های مسافر، اداره نظارت بر اماکن عمومی با پنج برابر شدن نیرو به ارائه خدمت می پردازند.
وی طرح گندزدایی سطخ شهر و کنترل مبادی ورودی شهر را یادآور شد و از همکاری شهرداری یزد قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات