تلاش جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برای مقابله با کرونا

تلاش جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برای مقابله با کرونا

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "شیرزاد جمشیدی" با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری از انتقال و شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: این شرکت با تشکیل ستاد «پیشگیری از انتشار ویروس کرونا» و برگزاری جلسات، اقدامات شایسته‌ای در این زمینه انجام داده است.
وی با اشاره به تلاش جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برای مقابله با کرونا افزود: ارسال پیام‌های بهداشتی از طریق سامانه پیامکی به تمام کارکنان و پیمانکاران و توزیع بروشور و نصب  بنر و پوسترهای آموزشی مبارزه با ویروس کرونا با هدف ارتقای آگاهی و دانش همکاران، پیمانکاران و ارباب رجوع از جمله این اقدامات است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به نصب مواد ضدعفونی کننده در تمام طبقات ساختمان‌های اداری و محل تردد ارباب رجوع و همکاران گفت: ضدعفونی کردن تمام سطوح و وسایل اداری از قبیل میز و صندلی، شیرآلات، دستگیره درب‌ها و نرده‌های راه پله و وسایل نقلیه نیز به صورت مستمر و روزانه انجام می‌شود.
وی عدم پذیرش مهمانان سایر استان‌ها در سطح شرکت و همچنین عدم اعزام همکاران و خانواده‌های آنها به سایر استان‌ها و جلوگیری از حضور بازنشستگان در شرکت را از دیگر فعالیت‌های اجرایی برشمرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به محدود کردن ملاقات عمومی و پرهیز از تجمع بین همکاران و استفاده از دستگاه ترموویژن برای تب‎سنجی همکاران تصریح کرد: میز خدمت نیز در ورودی شرکت برای تسریع و تسهیل در انجام امور ارباب رجوع و جلوگیری از تردد آنان به داخل شرکت به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا انجام شده است.
وی با بیان اینکه توصیه‌های بهداشتی به ارباب رجوع برای رعایت اصول بهداشتی و کنترل و در اختیار گذاشتن دستکش یک‌بار مصرف و مواد ضدعفونی در ورودی ساختمان‌ها برای آنها صورت گرفته است، گفت: همکاران پر خطر و دارای سابقه بیماری حاد و زمینه‌ای نیز شناسایی و برای آنان از دورکاری استفاده شده و در صورت نیاز به مرخصی اضطراری موافقت شده است.
جمشیدی ابراز داشت: استفاده از کف‌پوش آغشته به مواد ضدعفونی کننده در درب های ورودی شرکت، توجه ویژه به مسائل بهداشتی مراکز اتفاقات و عملیات واحدهای اجرایی و امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق و توزیع ماسک و دستکش بهداشتی و مایع ضدعفونی کننده و کنترل مستمر این مراکز و به خصوص خودروهای اتفاقاتی از دیگر فعالیت‌ها بوده است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات