شورای شهر و شهرداری یزد در مقابله با ویروس کرونا اقدامات موثری را اجرایی کردند

دادستان یزد روز پنجشنبه هفتم فروردین ماه 1399 در جلسه با اعضای شورای اسلامی شهر با تقدیر از اقدامات موثر شورای شهر و شهرداری در مقابله با ویروس کرونا گفت: خوشبختانه همدلی در مقابله با این ویروس روز به روز افزایش یافت و فعالیت های مثبتی را در سطح شهر و استان شاهد هستیم.
محمدرضا حدادزاده ستاد مبارزه با کرونا در استان را پیشتاز بسیاری از اقدامات برشمرد و ادامه داد: استان یزد از روز اول شناسایی ویروس این ستاد را تشکیل داد و با تاکید استاندار یزد مبنی بر شفافیت در ارائه آمار همه مسائل به مردم عنوان شد و دستگاه ها با همدلی به رفع مشکلات اقدام نمودند.
وی با قدردانی از شهردار و مجموعه شهرداری در کنترل مبادی ورودی شهر و اقدامات مدیریت پسماند و سازمان آرامستان ها، از شهرداری و شورای اسلامی شهر کمک به کارگران همچنان ادامه یابد.
دادستان یزد افزود: تشکل های غیر دولتی و خانه فرهنگ صدوقی در این مقطع کمک های موثری را به کادر درمان داشتند که بسیار راه گشا بود و امیدواریم با همراهی مردم این بیماری به زودی ریشه کن شود. تشکل ها با طرح هایی که دارند به تنش های اجتماعی و افسردگی کمک کنند و یاری گر همشهریان باشند.
حدادزاده در پایان با اشاره به طرح موضوع  مسیل یزد گفت: در صدد رفع مشکلات این طرح هستیم و برای آزادسازی های این طرح لازم است تا شهرداری رابطی را برای پیگیری امور معرفی نماید.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر یزد

    منبع خبر

    شورای شهر یزد

    شورای شهر یزد یک شورای شهر در شهر یزد می باشد

      نظرات