استمرار ضد عفونی معابر و خیابان‌های شهر ساری

استمرار ضد عفونی معابر و خیابان‌های شهر ساری

به گزارش روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، ، علی دومیرکلایی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مرکز مازندران اظهار کرد: به دستور عباس رجبی شهردار ساری پنجمین مرحله از ضدعفونی سطح شهر در سال جدید اجرایی  شد.

وی افزود: به منظور پیشگیری و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان آتش نشانی ساری با از تمام ظرفیت ها و نیروی انسانی در سم پاشی و ضدعفونی شهر استفاده می کند.

دومیرکلایی با اشاره به اینکه ضدعفونی معابر و اماکن عمومی سطح شهر تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت، افزود: شهروندان با رعایت نکات و توصیه‌های بهداشتی و نیز عدم خروج غیر ضرور از منازل جهت پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا همکاری کنند.

وی با تشکر از همراهی شهروندان ساروی ادامه داد: به دستور شهردار ساری سازمانهای تابعه شهرداری و آتش نشانی تا ریشه کن شدن ویروس کرونا در کنار شهروندان خواهند بود.

دومیرکلائی تصریح کرد :سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری در سال گذشته بیش از بیست و پنج مرحله و در سال جدید نیز در 5 مرحله اقدام به ضدعفونی و سم پاشی سطح شهر ساری کرده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری از آمادگی کامل این سازمان جهت  ادامه عملیات ضد عفونی سطح شهر خبر داد و خاطر نشان کرد :مرحله بعدی گندزدایی صبح شنبه نهم فروردین ماه به همت آتش نشانان این سازمان در سطح شهر ساری در انجام می شود

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات