۲۶۰ کیلومتر از بزرگراه بندرعباس-سیرجان بهره برداری شده است

۲۶۰ کیلومتر از بزرگراه بندرعباس-سیرجان بهره برداری شده است

www.BanaNews.irمدیرکل ساخت و توسعه منطقه ۸ در حاشیه بهره برداری از ۴۲ کیلومتر بزرگراه بندرعباس-سیرجان گفت: عملیات اجرایی این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصد در حال انجام است و تا کنون شاهد بهره برداری ۲۶۰ کیلومتر از این بزرگراه ۳۲۰ کیلومتری بوده ایم.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه، بعد از ظهر دیروز ۴۲ کیلومتر از قطعات ۴ الف و ۵ باند دوم بزرگراه بندرعباس-سیرجان با حضور مهندس احمد صادقی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه، حسین هاشمی تختی استاندار هرمزگان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معاونان و مدیران شرکت به صورت رسمی افتتاح شد.

در حاشیه این مراسم مهندس علی اکبر محمدی مدیر کل ساخت و توسعه منطقه ۸ بزرگراه بندرعباس-سیرجان را یکی از با الویت ترین پروژه های شرکت ساخت و توسعه عنوان کرد و گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی این بزرگراه با پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصد در حال انجام است و تا کنون شاهد بهره برداری ۲۶۰ کیلومتر از این بزرگراه ۳۲۰ کیلومتری بوده ایم.

وی افزود: قطعه ۴ الف این بزرگراه که امروز شاهد افتتاح آن بودیم با ۱۲ کیلومتر طول در فاصله ۱۴۰ کیلومتری بندرعباس واقع شده است که انجام تغییراتی در مسیر و کاهش احجام اجرایی در آن، موجب صرفه جویی حدود ۱۵ میلیارد ریال شده است.

محمدی ادامه داد: همچنین قطعه ۵ این مسیر به عنوان آخرین قطعه اجرایی واقع در محدوده هرمزگان به طول ۶۳٫۵ کیلومتر حدفاصل حاجی آباد تا باغات با پیشرفت فیزیکی ۷۳ درصد در حال انجام است که هم اکنون ۳۰ کیلومتر آن نیز به طور رسمی افتتاح شد.

مدیرکل ساخت و توسعه منطقه ۸ یادآور شد: عملیات اجرایی بزرگراه بندرعباس-سیرجان به طول ۳۲۰ کیلومتر در قالب ۱۳ قطعه از اسفندماه سال ۸۶ آغاز شده که تا امروز ۲۶۰ کیلومتر آن بهره برداری شده است.

 

 

    نظرات